Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Her görüşte AŞK

Her görüşte AŞK
 

Gece seni  az düşünebilmek için dörtte bir uyku ilacı aldım yine….

Yine engel olamadım ama sabahın köründe dört saatlik uykudan kalkıp gözlerimi sana açmaya……..

Neden ?

Neden bu denli güzelsin?                                

Ve neden ben seni her görüşümde tekrar ve tekrar ve tekrar aşık oluyorum??

Gece beynimdeki son, sabah ilk düşünce olmanın sebebi  ne ???

Ve neden bu denli korkuyorum kaybetmekten seni ???

Ve neden tüm korkularımdan öte mutluyum sana aşık olduğum için ???

Aman korksam da korkmasam da….

Sevsen de  sevmesen de …

Bildiğim bir şey var gözümün içi ...

Ben sana ilk görüşte vuruldum…


Ve tekrar

Ve Tekrar

Tekrar…

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..