Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Her gün ölüyorum aralarında

Her gün ölüyorum aralarında
 

Self portrait


Boğuluyorum azizim, ölüyorum her gün aralarında

Tüm sahtelikler ve tüm sahtekarlar, anla işte bir o kadar yakınımda

Kaçış kurtuluşta mümkün değil üstelik

Söylenen en basitinden selam dahi, yapmacık geliyor, batıyor şimdilerde ruhuma

Bir ego cenneti var ki sorma gitsin

Kalmışım aralarında, direndiğini sandığım sandalım bile batıyor, kalbim bile kanıyor arada

Boğuluyorum azizim, dürüstlük yerini sahtekarlığa, sevgi yerini karanlığa ve hırsa bıraktı şimdilerde

Sevmek güvenmekte mümkün değil artık buralarda

Gerçekten sevmeyi bilende deli damgası yemekte

Bir menfaatçiler ordusu var ki sorma gitsin

Kalp yerine taş taşıyorlar sanki, mabedi para, aşkları çıkar olan

Söyler misin nasıl yaşanır onlarla

 

Bu bir sır değil azizim, dayanmaya çalışsamda

Aslında hergün ölüyorum aralarında

 

Yazan-Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..