Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

Her gün sevişmek istiyorum.

Her gün sevişmek istiyorum.
 

Sevişmenin yolları.


Sevişmek istiyorum.

Öpüşmek istiyorum.

Sevdiğimin koynunda her gece basımı koymak istiyorum.

Kısaca şunu demek istiyorum.

Ben her gece seks yapmak istiyorum.

Demin bir blog okudum. Irmak Denizsu yazmış.”Sevişme Bakanlığı mı Seks Bakanlığı mı?"

http://blog.milliyet.com.tr/Sevisme_Bakanligi_mi_Seks_Bakanligi_mi_/Blog/?BlogNo=208510

Konu ne. Müjde Ar.

Dün aksam ben programı izleyemedim. Bütün program boyunca seks konusunda konuşulmuş. Her programda sevişmeden bahsettiğini söyleyen Ar’dan çarpıcı açıklamalar da gelmiş.

Haydar Dümen’den gelen “Seks Bakanlığı” teklifi için de o kuruluşunun başına geçsin, ben de sekreteri olayım demiş.

<ımg height="200" alt="Haydar Dümen (1931 - .... )" hspace="10" src="http://www.kimkimdir.gen.tr/foto/1290.jpg" width="146" align="right" vspace="10" border="0">

Nasıl yani. “Seks bakanlığı” mı kurulacak?

Vah be! Pekiyi bu bakanlık ne işle meşgul olacak.

Üstelikte Bakan Haydar Dümen olduktan sonra.

Haydar Dümen’i tanımayan yoktur. Özelikle seks konusunda halkın dertlerini dinleyen uzman bir doktor. Müjde Ar’da onun sekreteri olmaya aday.

O zaman da şöyle söyleyebilir miyiz?

Eğer böyle bir bakanlık gelirse ve bakan Haydar Dümen olur sekreteri de Müde Ar olursa halkımız da seks konusunda tüm sorunlarını halletmiş hatta seks hayatları canlanır diye düşünüyorum.

Bu iyi bir şey ve bende destekliyorum.

Türk milletinin hiçbir günü sekssiz geçirmesi dileğimle.

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..