Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

Her güzelin bir kusuru var ''Defolu Haberler''

Her güzelin bir kusuru var ''Defolu Haberler''
 

Milliyet Galeri


Ne kadar güzel olursa olsun ne kadar kusursuz görünürse görünsün herkesin bir kusuru var. Diyor (bana göre) ''Defolu Haber''
Bizde diyoruz ki dünya bu haldeyken ney miş bu kusurlar?
Aşk-ı Memnu dizisindeki Bihter rolüyle kariyerinin en parlak dönemini yaşayan Beren Saat var ya meğer onunda kendine göre bir kusuru varmış.. Onun kusuru ön dişlerinin ayrık olmasıymış.. Ninemin dediği doğruysa bu o kişinin şanslı olduğunu gösterirmiş aslında..

<ımg alt="" src="http://galeri.milliyet.com.tr/2009/9/1Her_guzelin_bir_kusuru_var/37.jpg" border="0">

Ama bakınız, bu bile Saat'in nefes kesen güzelliğini bozamıyormuş..

Sırada kim varmış? Aman Allah'ım Azra Akın. Vallahi onun kusurunu daha bi merak ettim şimdi.. Hadi öğrenelim bakalım..

<ımg alt="" src="http://galeri.milliyet.com.tr/2009/9/1Her_guzelin_bir_kusuru_var/36.jpg" border="0">

İnanılması çok güç ama diyor ''Defolu Haber'' Kainat Güzeli seçilen Azra Akın'ın da en azından kendine göre bir kusuru var.

Bizde OLMA MI derken efendim, Azra Akın kusurunu gösteriveriyor bize...

<ımg alt="" src="http://galeri.milliyet.com.tr/2009/9/1Her_guzelin_bir_kusuru_var/35.jpg" border="0">

Sevgili Akın kendisinin çekik gözlü ve dişlek olduğunu düşünüyormuş.. Ama bu elbette onun kendi fikriymiş.. ''Defolu Haber'' hazırlayıcısı burada diyor ki; Azra Akın'a bakanlar onun bu özelliklerini kusur olarak bile görmüyor.
Biz gördük mü? Görmedik!

Ehh madem ki bu işe el attık, kadı kızında kusur aramaya devam edelim.. Tabii sizi sıkmadan....

<ımg alt="" src="http://galeri.milliyet.com.tr/2009/9/1Her_guzelin_bir_kusuru_var/20.jpg" border="0">

O kadar da severim Julia Roberts'ı, onun en büyük kusuru (bazılarına göre) büyük ağzıymış. Ve rol aldığı bir arkadaşı onun bu kusuru için ne demiş beğenirsiniz..

''Aşk Engel Tanımaz’', (Notting Hill) filminde başrolleri paylaştığı Hugh Grant demiş ki; ''ağzı öylesine büyük ki, rol gereği öpüştüğümüzde öpüşmenin yankıları duyuluyordu’' demiş ve şakasını her yerde anlatmaktan da kaçınmıyormuş..

Ne kadar ayıp. Ben şahsen bu şakayı hiç beğenmedim ayrıca komik de bulmadım Sayın Grant'ın haberi olsun..

Kısacası bu ''Defolu Haberler'' bloğunda şunu demek istiyorum!

Kusura bakmayın ama asıl kusur, kusur aramaktır.. Bir tek melekler kusursuzdur onlarda bir tek kusur aramayan yürekleri öperler.. Az kalsın unutuyordum! Biz kısa kessek de siz fotoğrafların üzerine tıklamaya devam edin ''Her güzelin bir kusuru var'' daha bitmedi.

Gönül Notum: Milliyet.com nedense bu haberleri hep yapıyor.. (!)

Ben Sabiha Rana tüm güzellikler sizinle olsun efendim..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..