Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Her insan eksiktir sevgilim

Her insan eksiktir sevgilim
 

Sevgilim;
Allah,Tanrı, doğa
işte adı her neyse
hiçbir insanı
tam, esiksiz, kusursuz, mükemmel
yaratmamıştır;
her insana mutlaka bir eksiklik vermiştir.

Mesela ben sevgilim;
ayaklarım prangalıyken yüreğim koşar,
bacaklarım dermansızken ruhum salına salına gezinir,
Anadolu'nun ortasında bir köye mahkûmum ama beynim, bilgim, fikrim, benimseyişim evrensel, hiçbir sınır çizgisi tanımayan, sevgiliden başkasına boyun eğmeyen bir anarşisttir,
fiziki engeller cezam olsa da kalbim aşkla dolup taşar.

Aslında ben memnunum halimden sevgilim;
ya eksikliklerim tam olsaydı da, fazlalıklarım olmasaydı ben n'apardım?
ya eksiklilkerim tam olsaydı da, seni sevecek bir yüreğim olmasaydı?
ya eksikliklerim tam olsaydı da, aşka hazır ve nâzır bir kalbim olmasaydı?

-Mustafa Yıldırım

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..