Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Aile
 

Her kadın çocuk doğurabilir, ama her kadın böyle de anne olamaz ki..

Her kadın çocuk doğurabilir, ama her kadın böyle de anne olamaz ki..
 

Resim: Bayburt Medya


Merdane + oklava + terlik = ?

Hiçbir şeyin durduramayacağı o sevgi dolu savaşçı,

!!..

Zaman, zaman üzdüğünüz,

Üzülmesine de kıyamadığınız,

Sonsuz sabır ve sevgi kaynağı,

Merhametin son noktası,

Koşulsuz affedici,

Aşk’ ın en büyüğü,

Anne

Eli, ayağı öpülesi,

En güzel kokan,

Hemen yan odada olsa bile, şefkatine ihtiyaç duyulan.

Yavrusunun mutluluğunu her şeyin üstünde tutan, tek bir göz pırıltısına kurban olan,

Her duyguyu kat, kat daha yoğun yaşayan,

Seven,

Asla terk etmeyen,

Sevindiğiniz de sevinen, üzüldüğünüz de siz den daha çok üzülen,

Gecenin 12 sin de bile, özlem le, kapı zilini bekleyen,

“ Hadi çocuğum karnın açtır. Sana en sevdiğin ispanaklı börek yaptım, yatmadan ye “, “ Anne sen de benim le birlikte ye” dediğiniz de “ Yok yavrum, sen yedikçe ben doyuyorum" diyen,

İyi ki de varsın dedirten,

Dizine yattığınız da, saçlarınızı okşamasına hasta olacağınız,

Bakmaya doyamadığınız,

İki gözünüz,

Her, her, heeer şeyiniz,

Anne..

Anne candır, caaan..

Anne, nefestir nefeees..

Şu ahir dünya hayatınız da onun varlığıyla atan şah damarınız dır.

Anne,

Gözünü bile kırpmadan yavrusuna karşılıksız fedakarlık edebilecek tek insandır.

Anne..

Evet, Anne dir.

Anne...

Her kadın çocuk doğurabilir, ama her kadın da böyle anne olamazki !!

Link;

http://www.bayburtmedya.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1400:yuerek-dayanmaz-bir-yaam-muecadelesi&catid=1:yerel-haber&Itemid=57

İzledim.

Ne diim!

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..