Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Her kadının kendine göre bir güzelliği var; görmesini bilirsen...

Her kadının kendine göre bir güzelliği var; görmesini bilirsen...
 

Güzeli göremeyen gözü, KİM ne yapsın? Kadının güzeli; KİM'e benzer? Biri bana anlatsın.


Geriye dönüp şöyle bir baktığımda zaman zaman, bugüne kadar hoşlandığım, sevdiğim, aşık olduğum kadınlar arasında bir benzerlik var mıydı acaba? diye; düşünürüm bazen. Ve bunu her yaptığımda görürüm ki, neredeyse hiçbirinin bir ötekiyle bir ilgisi yok gibiydi. En azından, fiziksel, ruhsal özellikleri bakımından... Ortak olan tek şey, Hepsinin de akıllı, zeki, duyarlı kadınlar olmasıydı belki...

Kimi kadının ten rengi, bedeninin kokusu, kimi kadının, minyon, çıtı pıtı, ufacık tefecik oluşu... Kimini, kendime yakın bulduğumdan, kimini, kendimi en çok onun yanında anlamlı bulduğum için sevmiştim ben... Kimi çok duygusaldı onların, kimiyse, kutuplardan bile soğuk bir buzdolabı!... Kimi Afrika çöllerinde, yalın ayak gezerken beni; tepemde öldürücü bir öğle sıcağı gibi yakardı sanki.

Kimi kadınım en ölümcül, en hiddetli ve en kontrolsüz dangalaklıklarımın eşi, benzeri olmayan sakinleştiricisi, kimi, en ölü hallerimi bile dirilten yaşam dopingimdi benim.

Tabi bunları böyle güzel güzel anlatırken ben, kimseler hayatıma sayısız kadın girdiğini sanmasın sakın. Yaşamıma gerçekten giren kadın sayısı, bir elin beş parmağından bir fazla sayıda olsa da, hoşuma giden, bazen platonik, bazen de yanlızca ruhumuzda kalan şekliyle flört ettiğimiz çok kadın tanıdım, çok kadın sevdim ben... Şu an anlattıklarım, onlardan bana kalanların ortaya karışık halidir! Anlattıklarıma sakın şaşımayın.

Yoksa birilerinin sandığı, ha bire sorup durduğu gibi, Don Juan triplerinde falan değilim ben. Çünkü ben, olmadığı gibi davrananlardan nefret edenledenim.

Tanıdığım her yeni kadında görüp öğrendim ki, sen görmesini bilirsen, her kadının kendine göre bir güzelliği var. Kimi gözleriyle anlatır derdini onların, kimi dokunuşuyla... Kimi leb demeden leblebiyi anlar, kimi sabah, akşam, bıkıp usanmak nedir bilmeden hem de: " Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. " diye sayıklamanı bekler. Hatta kimileri, inim inim inle, derdinden deli divane ol, Mecnun'a dön diye bekler.

Kimi kadına uzaktan baktığında " Amannn! Soğuk nevalenin teki bu! Hiç uğraşamam! " dersin. Dersin demesine de, bi de bakarsın ki, o soğuk nevale aklını başından alan bir ateş parçası oluvermiştir karşında. Bazen de en sıcak, en ateşli olduğunu sandığın kadına, azıcık yaklaştığında, zemheri soğuğunda kalırsın. Amannn! Dikkat et. Kadının soğuğu, seni çarpmasın!

Ancak, kadına dair, giderilememiş milyonlarca merakın, yaşanmamış tonla heyecanın varsa hala senin de, tıpkı benim gibi; Sana bir tek şeyi garanti edebilirim, benim güzel arkadaşım:

Bakmasını bilir, görebilirsen eğer, her kadının kendine göre bir güzelliği var. Bakar ama görmez, duyar ama işitmez, konuşur ama dinlemezsen, ne bir tek kadının güzeliğini görebilirsin ömründe, ne güzel bir kadına olan hasretini dindirebilirsin; nefes alıp verdiğin sürece.

Marifet güzel de değil, onu gören gözlerde... Güzellik tende değil, onu sana yaşatandadır. 

Her kadının güzelliği kendine göre... Marifet kadının güzelinde değil, onu farkedenin ruhundadır.

İyisi mi sen, gözlerini, güzeli görmeye alıştır. Sevdiğin kadına güzeli, güzeli sevdiğin kadına yakıştır.

Güzellik gördüğünde değil, o güzelliği kanatlandıran yüreğindedir.

Eğer sen yüreksiz adamın tekiysen, sana kadının güzeli ne yapsın, güzel kadını sen ne yapacaksın?

Sen güzel kadın arayıp duracağına, git, güzele hasret kalmış gönül gözünü açtır?

Olur mu?

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.  

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..