Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her kalp ayrı bir dünya

Her kalp ayrı bir dünya
 

Her kalp bir büyük dünya
Ve bir kalp kırıldığında
Hayata dair ne varsa üzerinde
O dünyanın başlar yok olmaya

Bir kalp kırıldığında
Denizler kurur toprak küser
Denge kalmaz o dünyada

Her kalp kırıldığında
Bir yerlerde yolculuk başlar
Mavi renkten siyahlığa
Her bir kalp kırıldığında
...
Her kalp ayrı bir dünya
Ve bir parça kristal aynı zamanda
Bir de bilmeyerek değil ama bilerek kırılmışsa
Artık acı da duymaz başlar yok olmaya

...

Bugünümün şarkısı , Çok sevdiğim Şebnem Ferah'tan olsun , ne buğuludur sesi, ayrıca güzel, tıpkı kendisi gibi...

Ne de güzel demiş ;Her kalp ayrı bir dünya ve bir parça kristal aynı zamanda bir de bilmeyerek değil ama bilerek kırılmışsa Artık acı da duymaz başlar yok olmaya

Kişiye duyduğun her öfke , kızgınlık hali yerini bir süre kırgınlığa bırakırken, kalbininde acıdığını hissedersin, üzülürsün, kalbin acır, ağlarsın, düşünürsün , kırık, dökük dolaşır durursun etraflarda..bu acı hali inanın ki bana bir süre sonra kaybolup gidiyor, beynin bir çeşit küçük oyunu gibi hiç bir şey hatırlamıyorsun, bir duvar gibi durup kalıyorsun, hiç bir olayın seni üzmesine izin vermiyorsun, çünkü hissetmiyorsun, duyguların alınmış gibi vurduymaz oluyorsun.

Ah beni bu havalar mahvetti, kendim okurken bile içim kasvetle dolu, bu hüzün dolu yazılara ne zaman bir son versem, ya da bir tutam hüzün kokusu aldam sadece bir tutam hüzün versem yazılarıma tüm yazıyı kaplamasa sanırım daha iyi olur gibi geliyor bana.Nefes alamıyorum gibi hissediyorum burada, bir deniz kokusu çeksem en derininden .çok iyi gelicek derim bana ...!

Resim:Fotokritik'ten

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..