Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '20

 
Kategori
Özel Günler
 

Her Kimleysen...

“Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım” diyor ya Sabahattin Ali,  ben de öyle yaptım! Seni özgür bıraktım.

Özlediğinde,

Canın iki satır sohbet etmek istediğinde,

İçinde bir boşluk, bir yalnızlık duyduğunda,

Kendini tek başına, unutulmuş, kimsesiz hissettiğinde

Sığınacak bir liman, ağlayacak bir omuz, tutunacak bir el aradığında

Ben hep burada olacağım

Sen her neredeysen.

&

Sitem etmeden, sorgulamadan, yargılamadan

Seni sarıp sarmalayacağımdan ve iyileştireceğimden emin olabilirsin.

Sonrasında yine özgürsün!

Uçup gitmene ses çıkartmayacağım.

Yeniden bana ihtiyaç duyana kadar uç uçabildiğince…

Bir gün uçmaktan yorulduğunda

Döneceğin adresi biliyorsun.

Sevgililer günün kutlu olsun,

Her kimleysen…

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 235
: 2079
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

Burada yazarken kim olduğumuzun, ne olduğumuzun bir önemi olmadığını düşünüyorum. Önemli olan yaz..