Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Her köye bir teniskondu projeme destek istiyorum!

Her köye bir teniskondu projeme destek istiyorum!
 

her makbule neden bir hülya olmasın!!


“Her köye bir teniskondu” projesini başlatıyorum arkadaşlar!

Enteresan olsun diye seçtim o sözcüğü! Yoksa kort olduğunu biliyorum!

Genelde okul bahçelerinde voleybol sahası var! Ağı da var! Yapılacak iş basit! Ağ direklerini kesiyoruz tamam! Geriye iki raket bir top kalıyor!

Voleybol biliyorsunuz boyu uzun insanların işi! Memleketin boy oranı da düşük! Boşa yatıyor voleybol sahaları!

Hanımlarımız da oynarlar böylelikle. Hem şalvarla daha rahat oynanır tahmin ediyorum!

Ve en önemlisi; zamanla tombullaşan hanımlarımız eski cazibelerini yitirmezler!

“Hülya olarak kalırlar!”

Editörlerimiz de bu önerimi desteklerse bu iş olur!

Kadınlardan sorumlu devlet bakanımıza da yazacağım!

“Haydi hanımlar korta!”

Ya da!

“Her Makbule bir Hülya!” Diye bir kampanya başlatın diyeceğim!

Burjuvazileşmenin köylerden başlaması gerektiği konusunda kendilerini ikna ederim sanırım!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..