Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Her Kürt hain, her Türk vatanperver değildir...

Her Kürt hain, her Türk vatanperver değildir...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Gün boyu uzak durmuştum haberlerden. Daha fazla acı, gözyaşı görmek istemiyordum. Adeta haber orucu tuttum. Akşam olunca dayanamadım yine. Orucumu açmak için uzandım TV’nin kumandasına. Açmaz olsaydım. Yine kan, yine gözyaşı ağırlıklıydı haberler. Özellikle bir haber vardı ki yüreğimin mengeneyle sıkıştırıldığını hissettim.

Hatay sınırında devriye görevi yaptığı sırada Suriye tarafından açılan ateşle yaralanan piyade er Gökhan Çakır’ın, kaldırıldığı hastanede şehit olduğu haberi vardı.

Muş nüfusuna kayıtlı olan şehit Gökhan Çakır’ın ailesi, İzmir ’in Aliağa ilçesinde yaşıyormuş.

Şehidin amcası Kutbettin Çakır konuşuyordu. Kederi sesine yansımıştı. Gözleri dolu doluydu. Kürt kökenli olduklarını bildirerek; “Dün işyerlerimize Kürt olduğumuz gerekçesiyle saldırı girişiminde bulundular. Bugün ise oğlumuzun şehit olduğunun haberi geldi, ocağımız yıkıldı. Biz Kürdüz ama hain değiliz. Benim bir yeğenim de Dağlıca’da asker. Benim soy ismimi taşıyan şu anda 7 tane daha askerim var” diyordu.

Söylediği şu söz beynimde yankılanmaya başladı; “Biz Kürdüz ama hain değiliz.”

İşte, kaos ortamı böyle ne yazık ki. Durumdan kendine vazife çıkartan bazı sorunlu kişilikler, bilerek ya da bilmeyerek terör örgütünün ekmeğine yağ sürmekte böyle davranarak.

Yahu Allah aşkına biraz aklınızı kullanın! Terörün amacı zaten bölmek.

Siz böyle vatanına, milletine bağlı, işinde gücünde olan, devletine vergisini veren insanlara neden saldırırsınız?

Bu insanlara hain gözüyle nasıl bakarsınız?

Elinizde hain olduklarına dair bir araştırma raporu mu var?

Bu davranışlarınızın ileride bölünmüş bir Türkiye olarak karşınıza çıkacağını düşünmez misiniz?

Böyle yaparak vatanı kurtardığınızı mı sanıyorsunuz?

Öyleyse, çok yanılıyorsunuz! Bana göre Vatanın acilen sizin gibilerden kurtarılması lazım. Çünkü Vatana en büyük zararı siz veriyorsunuz.

Kendinize gelin! Haklı protesto gösterilerinizi kan ve göz yaşına boğmayın. Devletin askeri ve polisi görevinin başında. Sizin bu taşkınlıklarınız emin olun en az PKK’nın yaptığı kadar zarar veriyor devletimize.

Elbette hepimiz çok üzgünüz tüm yaşanılanlardan. Hepimizin canı yanıyor ama sorun saldırganlıkla çözülmez. En yakın komşu devletlerde yaşanmış ve halen yaşanmakta olan olaylara baktığımızda, bizim de aynı bataklığa çekilip, lime lime edilmek istendiğimizi görmek zor olmasa gerek.

Lütfen unutmayalım;

Her Kürt hain değildir, tıpkı her Türk’ün vatanperver olmadığı gibi... 10 Eylül 2015

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..