Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Her Pazartesi her Salı her Çarşamba..

Her sabah uyanışımın bir nedeni
Yüzümü soğuk suyla yıkadığımda görmek için seni...
Koşa koşa giderken durağa..
Duymalıydın içimde ki sevinci..
Her pazartesi her salı her çarşamba..
Koştum ya bugun gelmezse korkusuyla...
Bir türlü ulaşamazdım sana..hani bir bakış bir gülüş olsa...
Duruvericekti kalbim o durakta..
Bakarken güzel yüzüne
Ya yol kısalırdı ya çok uzardı
Ne hayaller kurardım, yer verdikten sonra sana
Hani derler ya..
Hayat kısa değmez bir kıza...
Hiç bir zaman gelmedi , sen varken aklıma..
Yine bir mesai günü , yine aynı durakta...
Kahvaltıda yapmadan çıkmıştım heyecanla..
O gün günlerden cuma...
Dünden aldığım papatyaları kapıp verecektim sana..

Yine gördüm seni..
Bu sefer bir başkasıyla...
İşte o an ...
Zaman durdu..renkler soldu..kuşlar sustu...
Gözlerim gözlerine değdiği an
Dünyanın sonu oldu..
Bıraktım elimde ki papatyaları
Duraktaki koltuğa..
Sonra ne hayal kurdum, ne işe geç kaldım
Yürürken boşluğa

 
Toplam blog
: 37
: 673
Kayıt tarihi
: 11.05.10
 
 

Ankaralı bir grafiker... Şiir yazdığımı farketmem yeni bir keşfim. Mutluluk veriyor. Daha öncesinde ..