Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Her resminde gülümseyen adam, Metin Feyzioğlu

Her resminde gülümseyen adam, Metin Feyzioğlu
 

Son günlerde bir genç adam çarpıyor gazetelerde, televizyonda gözüme.Genç adam diyorum. Bana göre genç. 1969 doğumlu imiş. Yani 45 yaşında . Genç . Zaten anne babasının yaşlarına da bakınca benimle aynı yaştalar. Demek ki benim çocuğum olacak yaşta bu genç adam.

Gazetelerdeki her resminde gülümseyen, televizyonda gülümseyen bu adam Türkiye Barolar Birliğinin 8. Başkanı Metin Feyzioğlu. Meğer ne çok özlemişiz gülümseyen , kibar adamları. Son senelerde hep bağıran, azarlayan, gülmeyen adamlar vardı yaşamımızda.

Belki bu genç adamın büyük kızım gibi hukukçu olması, belki bizim de doğduğumuz yerlerde doğması, zira Kızıltoprak doğumlu imiş, belki ebeveynlerinin daha önceden adını bildiğimiz, saygı duyduğumuz kişiler olması benim ona sempatİ duymamı sağladı. Dedesi Prof. Dr. Turhan Feyzioğlu imiş ve annesi 19 yaşında vefat edince dedesi ve anneannesi tarafından büyütülmüş.

Bu sabah gazetelerinden birinde onun yaşamı ile ilgili bir köşe yazısı okudum. Tüm yazıdan beni en çok etkileyen kısım evlerindeki büyük yemek masasının sadece yarısına örtü serip yemek yedikleri oldu çocukluktan bu yana. Zira masanın diğer yarısında daima kitaplar ve dosyalar, yazılar olurmuş. Ne tesadüf. Bizim de yıllardır evimizde en büyük sorundur. Salondaki yemek masasının üstü daima kitaplar, yazılarla doludur ve biz yemek yiyeceğimiz zaman örtüyü sadece masanın yarısına sereriz. Hatta bazen masanın tamamı doludur da yemek yemek için önce masayı toplamak gerekir. Sanırım büyük masa yazıların, evrakların tasnifi için daha uygun bir alan oluyor.

Sadece bu özellik bile bu genç adama sempati duymama yeter. Bir de olaylara yaklaşımı, barışçıl davranışları, gülen yüzü, her konuda hukuka olan bağlılığı gözümde onu daha da büyütüyor.

Bu genç adama ,Prof. Metin Feyzioğlu'na  hep gülümseyen barış dolu bir yaşam diliyorum. Zira onun gülen yüzüne çok ihtiyacımız var.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..