Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
531
 

Her sene bizi yenmeye geliyorlar!

Her sene bizi yenmeye geliyorlar!
 

FB-GS


Sevgili Galatasaraylı arkadaşlara bir kaç sözüm olacak.

Bilindiği üzere bu hafta sonu Fenerbahçe ile Galatasaray arasında Fenerbahçe’nin sahası olan Şükrü Saraçoğlu Stadında karşı karşıya gelecekler.

Evet, lig’de bu statta Fenerbahçe Galatasaray ile üst üste oynadığı son 9 maçını da yenerek büyük bir sükse yarattı. Burada bir yer de Galatasaray ezildi diyebiliriz.

Burada oynayacağımız maça Galatasaraylılar o şekilde kendilerini şartlandırıyorlar ki Fenerbahçe’yi yeneceklerini ve yüzde yüz şeytanın bacağını kıracaklarını söylüyorlar. Böyle bir şey yok arkadaşlar. Maç üç neticelidir. Fenerbahçe’de kazanabilir Galatasaray’da. Maç berabere de bitebilir.

Özelikle ne zaman yolları Şükrü Saraçoğlu Stadında kesişse bu sefer yeneceğiz diye ortaya çıkarsınız ama her seferinde derslerini alır giderdiniz. Yani ortamı neden geriyorsunuz. Bunu da anlamış değilim.

Sebep şudur arkadaşlar. Sizler geçmişten bir türlü ders çıkartmazsınız. Geçmişte neler yaşandı diye geriye dönüp bakmaz oralarda ki hatalardan dersler çıkartmazsınız. Ve hep ileriyi görmeye çalışırsınız. Yahu kardeşim benim bir dakika sonra ki olayı görmem mümkün değil ki. Nerden bileyim. Karşımıza gelecek olay ve olaylardan geçmişte defalarca yaşamışsak aklımıza o an gelir ve hatamız varsa tekrarlamaktan kaçınırız. İşte o zaman başarılı oluruz.

Geçmiş yıllardan Galatasaraylı arkadaşlar bir türlü ders almıyorlar.

Geçen günler de bir Galatasaraylı dostum dedi ki: “Bu sene sizleri kendi sahanız da yenmek üzere indeksledik kendimiz ve sizi yeneceğiz.” Yani bu kadar çok kendinden emin konuşabiliyor o Galatasaraylı dostum. Yani tarihten örnekler versem desem ki o sene de çok güzel oynuyordunuz. Hem de tek kale. Ceza sahamızdan çıkamamıştık. Ama sonuç Fenerbahçe’nin galibiyeti ile sona erdi. http://www.milliyet.com.tr/2000/03/27/spor/ags.html

Demek ki iyi oynamakta bir işe yaramıyor. O sene UEFA Kupasını kazandığınız sene. Hatırladınız mı?

Demek ki her sene bize geldiğiniz de ortamı gereceksiniz ve sonra da dersinizi alıp gideceksiniz.

Pazar günü de öyle olacak.

Ben sizin gibi kazanacağız demiyorum. Kazanabilirsiniz. İyi olan kazansın. Tarihte hiç mi yok Galatasaray bizleri sahamızda yenmediği.

Bakın ne diyeceğim sizlere: Bu kadar güvenmeyin. Gelin adam gibi futbolunuzu oynayın. Hak eden kazansın. İyi olan güçlü olan kazansın deyin ve her sonucu da kabul edin.

Bence de.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sahaya kendinden emin çıkan ve haddini bilen kazanır.

Engin ALTUNISIK 
 25.10.2009 14:05
Cevap :
Doğru söylüyon birader.  25.10.2009 18:22
 

geliyoruz bari deniyoruz yenilsekte ne olacak sizin elinizden sampiyonlugu aliyoruz sonra federasyon hakemler falan filan tesadüfler aslinda uzun oynanan maclar avantadir lehinize ceviremeyince tü kaka ama bu sefer yenecegiz bakin görün ama yine de abartmaya gerek yok 90 dakika rakip sonra her sey normale dönüp dost olmak gerekir .ama bunu fb lilerden beklemek biraz cok galiba ...basliktan anlasiliyor bence

KERIM GÖKEMIR 
 25.10.2009 11:10
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 540
Toplam yorum
: 1220
Toplam mesaj
: 179
Ort. okunma sayısı
: 3144
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster