Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
İnançlar
 

Her şey, bir birinin içinde sarmal çemberlerden ve düzlemlerden oluşur.

Her şey, bir birinin içinde sarmal çemberlerden ve düzlemlerden oluşur.
 

kendi başımıza veya başkalarının başına gelen hiç bir şey için görüş, düşünce, olumsuzluk ve olumlama belirtmeme, farkındalığın en üst boyutu, modern büyücülüktür.

olup olabilen her şey birbirinin içinde ve ilişkilidir. bu nedenle bazen dua ve dileği bile gereksizleştirdim ben yaşamımda....
buna inanmanızı istiyorum..

yıllardan bu yana karar ve görüş oluşturma sürelerimi azalta azalta bir kaç dakikaya kadar indirdim..

bunun altına da inmeye çalışıyorum.. evden işe giderken o gün sokağın, insanların, hayvanların belki trafiğin oluş şeklinden o günün düzeyini anlamaya çalışıyorum.

bu öylesine zevkli bir oyun ki.. bir süre sonra şaşırtıcı sonuçları oluyor.. bu dünden, geçmişten ve gelecekten kopma değil tam tersine tümünü içine alan "an"a dönüş.

bu nedenlerle o an, sokağın karşısına geçerken hangi kıvraklığı ve beceriyi gösteriyorsam o günkü insan ilişkilerimde de o kıvraklığa ihtiyacım oluyor.. değişik bir oyun olduğunu kabul ediyorum...

herkesten yargılarını, dualarını ve dileklerini bir anda bırakmalarını istemiyorum elbette. bunun yerine anın ışığını, akışını ve oluşunu izleyin. her gün geçtiğiniz sokak bile size öylesine değişik gelecek ve mesajlar verecek ki, başka yıldızlara, venüse vb hiç bir şeye ihtiyacınız olmayack..

bir şeye bağlı olan onunla birlikte her şeye bağlıdır.. diyalektiğin en temel kuralı bu.. ben sadece bir şeye bağlıyım dediğinizde.. o her şeydir...

mesele o denklemin içine girmemek, girmemeye çalışmaktır.. bir şeyi sevdiğiniz, bağlılığınız için değil.. o an hemen oracıkta gerektiği için yapıverdiğinizde toplamınızda zaten sevgi ve ışık sizinle olacaktır..


"BU YÜKÜ NİYE TAŞIYORUM" demeyin....

o cümle yerine aaa.. üzerimde yük mü var? cümlesini deneyin.. bunu çocukluğumuzda annem şu atasözüyle belirtirdi.. "Öküze boynuz ağır gelir miymiş?

 
Toplam blog
: 202
: 994
Kayıt tarihi
: 29.06.07
 
 

Sosyal medya danışmanı, grafik tasarımcı.  ..