Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her şey birdenbire oldu

Her şey birdenbire oldu
 

En arka vagonun ön sıralarındayım. 16-20 yaş arasındaki dört delikanlıdan kapının önünde şempanzeliğe soyunan ikisi dağıtıyor dikkatimi. Pek aldırış etmiyorum dönüyorum kitabıma. Aslında çok fazla gürültü yaptıkları da söylenemez boş sayılabilecek vagonda. Derken önce hoş bir kibrit kokusu ve hemen akabinde nefret uyandıran sigara kokusu.

Kafamı kaldırıyorum ve ;

-Delikanlı, söndürür müsün hemen o sigarayı. Yasak olduğunu bilmiyor musun? Bu kadar insan var trende ( Bu kadar insan dediğim hepi topu dokuz kişi ya var ya yok dördü zaten onlar kalanı da koca vagonun muhtelif köşelerinde sıcak kalorifer kenarında pinekleyen iş dönüşü bir sigara dumanıyla uğraşamayacak kadar yorgun insanlar)
Ayıp değil mi yaptığın hede hödö vs.....diyorum Er Ryan'ın açılış sahnesinde dinmek bilmeyen makinalı timsali. Oysa çocuk daha birinci cümlemi tamamlayıp ikinci, ardından üçüncüyü saydırmadan mahçup bir edayla başı önde "tamam ağbi" dercesine öyle mahcup baktı ve eliyle hemen söndürdü ki sigarasını.. Dağıldım... Daha fazla ne saçmaladım bilmiyorum. Kitabımı okur gibi yaptım ama okumadım. Okuyamadım. Sanki günün stresini bu delikanlıdan çıkarmıştım.. Bu kadar abartmaya gerek yoktu ki. Kibarca uyarabilirdim. Bryan Adams'ı saymazsak kendimi dinlemekle ve de suçlamakla geçti kalan yol.

Trenden indim. Adamım Bryan'ın Heaven şarkısına ayak uydurup zaman zaman hızlanarak yürüyorum. Sokak lambasının ışığında 20 metre önümde sarıldı iki erkek birbirine... Uzun zaman görmemiş gibiydiler birbirlerini sanki. Ama işte yine de tuhaf geldi bana.. Ata demirer'in "kızlar beni oyuncak ayı gibi seviyor demesi" gibi.
Tuhaftı işte.. Hamamda bayılma taklidi yapmaya hazırlanan iki kocaoğlan gibi gözüktüler gözüme. Pek bir kaba sabaydılar. Hayır hem cins olmalarıyla ilgisi yok. İki bayanın sarılması o kadar tuhaf kaçmıyor misal.

Bu olaydan bir kaç dakika, olay mahallinden ise 100 metre sonra son model spor bir araba müzik setini patlatmaya ramak kalan bir sesle köşeyi döndü. Köşede ise ayışığının gül yüzünü aydınlattığı bir bayan "ben bu hıyarı nerden buldum" ile "yakışıyor mu bu davranış sana" arası bir boyun büküşle baktı arkadaşına ben apartmanın bahçe kapısından girmeden az önce.
 
Toplam blog
: 39
: 765
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...