Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Her şey sende gizli

Yeter artık, KANATMA bu YARAYI... 

DÜN ilk sahne almıştım HAYAT denen bu girdaplı yollarda,  

Ve ne ROL biçildiyse hiç alınmadan oynadık BEYAZ PERDEDE. 

Şimdi gitgide YAŞLANDIK mı ne ? AZALDI SENARYODAKİ 

görevimiz. 

Bugün ne kadar AĞIR gelse de yaşadıklarım ve 

Bir o kadar da MUTLULUĞA giden yolda yürümeye 

Kamçılasa da beni; 

YARINLARIM daha HACİZ ve ZOR geçecek gibi geliyor bana. 

Ancak tek bir SİLAHIM var; POZİTİF olup OLUMLU BAKMAK hayata ve 

Ve İÇİNDEKİLERE... Ancak böyle MUTLU ve HUZURLU olabiliyorum ben. 

 
Toplam blog
: 9
: 358
Kayıt tarihi
: 27.05.11
 
 

"Ben topraktan bir canım senin gibi, Çiğnesen ne farkeder yolun gibi.." Deli-dolu, hayatı istediği g..