Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Her şey tadında

Her şey tadında
 

Hepimiz


Erdal Çelik’le ben Konuk olduk…

Her Şey Tadında programı tiryakilik yapıyor deniliyor ya!

O programı izleyenler kolay – kolay başka program izleyemiyorlarmış ya!

O program izleyenleri ekrana çiviliyor hatta yan odada kendileri ile sohbet ediyormuşçasına samimi geliyormuş ya!

Özet olarak alışkanlık haline geliyormuş ya!

İşte bende bu saydıklarımdan her şey var.

Bu programa tiryaki oldum doğru…

Sadece izleme tiryakisi de değilim, o kadar çok programlardan davet alıyorum bazılarına gülerek isteyer katılıyorum, bazılarına!

Ama Her Şey Tadında programı öyle değil, beni bin kilo da gösterseler fark etmiyor ben oraya gitmeyi onlarla sohbet etmeyi, Eyüp Kemal’in yemeklerinden tatmayı alışkanlık haline getirdim.

Nedeni:

Bu programın tüm ekibini çok beğeniyorum çok takdir ediyorum, doğru…

Orada yan odaya gitmiş gibi oluyorum, doğru…

Orada dostlarımla oturmuşum, bir süredir görmüyorumda sohbet ediyormuşuz gibi geliyor.

Hele birde eskiii, bayağı eski bir dostumla, gazetecilik yıllarımdan beri dostuluğumuza hiç ara vermeden sürdürdüğümüz kıymetli arkadaşım Erdal Çelik’le katılınca ben farklılaştım.

O gün orada huzur buldum. Keyiflendim…

Konuşmakktan ziyade dinlemek istedim.

Sena Keçeli canım benim, Jess Molho harika biri, benim için özel biri, Eyüp Kemal Sevinç candan güleryüzlü… Turhan Alyakut mütavazi, kibar beyefendi…

O kadar yakınlarki, samimi dürüst, neşeliler…

Sizler ekrandan neler görüyorsanız erkân arkasında da öyleler. En ufak bir farklılık yok. Dedim ya yan odadaki yaşayanlarımız gibi…

Bu kadar başarılı olmaları için o kadar çok nedenleri varki…

Yapım ekibi muhteşem…

Konuklarını tanıyorlar, ağırlıyorlar, hal hatır soruyorlar, sizlere dostları gibi davranıyorlar.

Bütün bunlardan sonra gitmek istemez misiniz, istersiniz.

Onların hepsi tek – tek usta olmuşlar inanın buna… Dile kolay 500 bölümü geride bırakmışlar…

Bence uzun zaman bu ekip birbirinden kopmaz birlikte bize güzel programlar sunmaya devam ederler…

Ben inanın yine o programa gitmek için fırsat yaratacağım.

Nasıl olsa yakında Topkapı Şifresi kitabım çıkıyor…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....