Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her şey yolunda....

Her şey yolunda....
 

Unutmak kanayan yaralarımıza iyi geliyorsa da; UNUTMAMAK lazım...


Ezginin Günlüğü'nün bir şarkısı var dinlediniz mi bilmiyorum.

Şarkının sözlerini özellikle yazıyorum, lütfen hep birlikte söyleyelim n'olur.....

Musluğu çevirdim, sular akıyor
Perdeyi araladım, güneş duruyor yerli yerinde
Kapıyı açtım, savaş-mavaş çıkmamış hala
Oh be dedim, her şey yolunda

Telefon çaldı, sevgilim, beni unutmamış
Bakkal gazete koymuş kapıya, çalan olmamış
Hava lodosa dönmemiş, trafik açık hala
Oh be dedim, her şey yolunda

Her şey yolunda, her şey yolunda, her şey yolunda bu sabah
Her şey yolunda, her şey yolunda, her şey yolunda bu sabah

Bugün aşk yüzünden ölmedim
Serseri bir kurşun da düşmedi payıma
İmamın kayığına binmedim daha
Oh be dedim, her şey yolunda

Uyandım ter içinde, dünya karanlık
Bir sinek başımda dönüp dönüp duruyor
Bir çocuk yüzü ekranda paramparça
Oh be dedim her şey yolunda

Her şey yolunda, her şey yolunda, her şey yolunda bu sabah


***

" Ah! Şu kayıtsızlığın gücü! ! !
Budur taşlara milyonlarca yıl değişmeden dayanabilme olanağı veren." diyor Paves.

İ n s a n ı n
c a n ı n ı n
s ı k ı l a b i l m e s i
bir meziyettir aslında.

Ve ne kadar azaldı canı sıkılanlar…

Canımızın sıkılması için görmek gerekir tabii.
Ve baktığını görürsen sorumluluk alırsın.
Sorumluluğunu alırsan, gördüğün şeyi sonuna kadar götürüp sonuçlandırman gerekir vs vs.....

Ama biz artık, bakar kör olmuşuz…

Hatta, üç maymunu oynuyor çoğumuz…

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyoruz ve sanıyoruz ki, o yılan bizi hiç sokmayacak !!!
Oysa o yılan öyle yada böyle bir gün mutlaka sokacak bizi…

***
Murray Butler’in üçlemesini bilirsiniz;

Dünya üç grup insandan oluşur diyor Butler:
İşleri yapan ve sonuçları ortaya çıkaran küçük bir seçkin grup.
Olup biteni seyreden oldukça büyük bir grup.
Ve nelerin olup bittiğini bilmeyen muazzam bir kalabalık…

Her gün artıyor bu kalabalık.....

Sahi siz hangi gruba giriyorsunuz ?
...

mart-2010-haticeatala

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..