Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Her şey yolunda

Sokrat, öğütleriyle gençleri putlara tapmaktan alıkoyma suçuyla yargılanıp ölüm cezasına çarptırılmıştı. Cezası baldıran zehri içmek suretiyle ölümdü. Karısı son saatlerini yaşayan Sokrat’ ı ziyarete geldi, gözyaşları içinde eşine sarıldı. “ Seni haksız yere öldürüyorlar “ dedi. Sokrat halsizce baktı karısına: “ Sevin karıcığım! Ya haklı yere öldürselerdi… “

Buradan gelelim sadede; ben de zehirli sözler işitiyorum, özellikle son günlerde. Daha doğrusu her ekonomik dar boğaz yaşadıkça bu sözleri duyuyorum. Nedir bunlar? İşte çok para kazanırken neden “ suyun başını tutmadığıma” dair sözler. Dağarcığınızda bunları zenginleştireceğinize inanıyorum ve o yüzden detaylandırmıyorum.

Ben ise her zaman bu durumda savunmada oluyorum nedense! Aslında nedenini biliyorum tabii. Canım yanıyor. Çünkü o Özlen’ i ben bile affedemezken, başkalarının affetmesini nasıl bekleyebilirim ki!

Fakat baktım ki, savundukça kendini kabullenmelerim yerinde sayacak; BEN DE KARAR VERDİM:

İtiraf ediyorum!

Paramı har vurup harman savurduğum için; parayı özellikle sevdiklerim üzerinde kontrol aracı olarak kullandığım için çok üzgünüm.

Umarım bu itiraf en başta beni rahatlatır. Haklı olup olmadığım kısmından çıkmak istiyorum. Çünkü o zehirli sözcüklerin beni yavaş yavaş öldürdüğünü hissediyorum ve tek isteğim, buna “ dur “ diyebilmek.

Ayrıca “ para yaşamımda özgürce akıyor “ şeklindeki inancı benimsemek için; her geçen gün kendi kendimi ikna ediyorum. Yalnızca bugün için bulabildiğim çözümler bunlar.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..