Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Her Şey

Dert etme, ben de beğenmiyorum
Bağrımın sol yanındaki o etli beni
Anlamak ne kelime, yaşıyorum seni
Sen bendeki beni, ben sendeki beni

Sevemedim, sevemedin bilirim seni
Bilirsen sen seni, bilirsin hem de beni

Dertlerimiz var, kum taneleri gibi
Denizlerimiz, berrak bardak dibi
Ormanda bir karaltı, sanki ayı gibi
İçince boşalır şişler kalır bize dibi

 İçince beraber coşarız sarhoş gibi
Gözlerimdeki gözlük, camı şişe dibi
Sözler söylerim ben de herkes gibi
Hatalara karşı yekten, hepimiz cin gibi

El açıp dua edelim, birlikte kullara
Gidenler düşer, zamanla bu yollara
Hatalı yazmaz, yazmayan kalemler
Güzel sözler söyleyen, söylemeyenler

Dert etme, ben de beğenmiyorum
Her yazdığım şeyleri
Şeyleri diyorum, her şeye, şey uyuyor
Her kötüyü yılan değil yalan boyuyor

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..