Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '18

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Her Şeyde Mantık Arama

    Takıldım kaldım bu kelimeye, bir hayli düşündürdü beni ! Ne demek " her şeyde bir mantık arama ", çözemedim. Ancak hissetim anlamını; değersizliği, içi boş heybeti, anlamsızlığı ve yerin olmadığını. Halbuki basit bir cümle gibi görünüyor fakat ıssızca çoşan bir kalbin kükreyişiyle boşalltığı selin kelimeler oluşturması basitliğinde.

    İnsanları seyrediyor, yetişmeye çalışıyorum, tüm varlığı ortaya koyuyor mücadele ediyorum. Buna rağmen hep geri gidiyorum, bazen dur diyorum zaman bekleme zamanı, bekledikçe de altımdan kayıyor dünya. Aslında biliyorum beyhude mücadele içersinde olduğumu, çünkü zaten bunu değiştirmek gereğinin farkındaydım. Gerçek saf bir hayali çizmek için yaşarken, boyanın içinde damlaya dönüşüyorum.

    Not: Herhangi bir kaygı ve düzene uyarak yazılmamıştır. Paylaşmanın verdiği huzuru, yaşama mutluluğu amacıyladır.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 254
    Kayıt tarihi
    : 12.04.18
     
     

    Sürgün Meczup ..