Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Her şeye rağmen

Yıkıntıların arasından çabalayarak çıkıyordum. Her şeye rağmen çabalamak güzeldi. Özgürlüğüm için tüm bunları yapıyordum. Yoksa üç, beş hatırayla devrilebilecek bir insan mıydım? Hayır. Kimse elimden tutmadı ve ben tekrar tekrar yeni baştan başladım.

Sevmek ve aşk kelimesi bana çok yabancı geliyordu. Sanki hiç bir şey yaşanmamış gibi hayatıma devam ediyordum. Yalnızlık, adı üstünde yakamı bırakmıyordu. Beni boğuyor, terletiyor ve sanki bitiriyordu. Yalnızlık, sanki su içmediğim günlerde ağzımın kuruması, bazen soluksuz kalmalarım gibiydi. Yalnızlık, uykusu kaçmış, yorgunluktan beter hale gelmiş, beti benzi solmuş, çirkin bir şeydi işte. Ben yalnızlığı hiç sevemedim. Yüzüme kaba saba bakıyordu sanki... Benimle derdi neydi? Niye beni bulmuştu? Ben yalnızlığı sevmedim ve hiçbir zamanda buna katlanamadım. Ben daldan dala kondum bir kelebek gibi, belki de kuşlar gibi özgür olabilirdim. Neden ben özgürken bir başkası olmalıydı? Benim ona ya da bir başkasına ihtiyacım var mıydı? Bilmiyorum. Belki de vardı. Yalnız kalmak, doğru kişiyi bulmaktan daha kolaydı. Ben yalnız olmalıydım. Tanrı Adem' i bile yalnız bırakmamıştı. Oysa ben mi yalnız kalacaktım? Bir süre bu böyle olacaktı ya lakin birisi karşıma çıkacaktı. Ben, bir kere bile beklemedim kimseyi. Sabırlı olamadım. Ben hep ben dedim bencillik ettim. Oysa, kendimi düşünmekten hata yapmışım. Daha fazla üzülerek elime hiç bir şey geçmediğini anladım. Uzaktan gelecekmiş gibi Adem oğlunu, beklemeye karar verdim.

 

 
Toplam blog
: 40
: 729
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

İçten, samimiyet abidesi, dobra, pratik fikirli :) ..