Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '16

 
Kategori
Deneme
 

Her şeyi ayıplayan Teyzeler

Her şeyi ayıplayan Teyzeler
 

www.nettenyazar.com


Kitap okumayı çok seviyorum, özellikle de roman türü kitapları. Bu yaz bir çok roman okudum, öyle ki bir kitap evine üyeliğim var, iki haftada bir kitap alıyor, okuyup cüz-i miktarda bir parayla yenisiyle değiştiriyorum.

Yine bir akşam üstü kitabımı değiştirmek üzere dışarı çıktım, mahallemizde tanıştığımız selamlaştığımız bir teyzeyle karşılaştım.

Nereye gidip gidesin? Dedi bana.

Nere gidem kitap okuyorum da ben okuyup bitirdim, onu değiştirivecen dedim.

Ha ha haa haa diye bir kahkaha attı..

Bu kahkahanın altında bir ima vardı elbet, sezdim.. Hiç işin gücün yok mu gızım senin gibilerinden..

Senin oğlan yok yalım dedi. (herhalde manasına gelir) 

Yok dedim komşuda oturuyoduk da uyudu galdı, bende bi gidiveren de kitabıma değiştiriveren dediydim..

Yine güldü Ha ha ha haaa..

Bende güldüm Ha ha ha haaa..

İyi hadi bakam görüşürüz deyivedim..

Kitabımı aldım iki hafta süresinde iki günde okuyup bitirdim. Bir akşam üzeri yine kızım okuldan geldikten sonra kardeşini ona emanet ederek, yeni bir kitap almak üzere çıktım.

Ne göreyim bahçe kapısından çıktım, şu teyzem yine ağır aksak önümden yürüyor..Dur dedim beni görmesin şindi, yine gülcek bana ha ha ha haaaa.....

Ağırdan aldım, yola çıkınca da, ağır yürümek benim işim değil, ardıma sağıma soluma bakmam öyle bodoslama koşar adım yürür, işimi bir an önce halledip dönmek isterim. Ama işte bir iki çift laf edecek şindi yine..Yalan da söyleyemem ben hiç, anam beni doğrucu Davut doğurmuş. Çarşıyı gidiyom de bazarı gidiyom de demi, yoookkk illa sööleecen...

Ağırdan aldım yürüyorum. Baktım çok ağır aksak yürüyor sabredemedim. Yanından hızla mı geçsem acaba dedim.  Yoookkk olmaz zaten kızgın bana oğlunun düğünü yaptı tam da bayramın üçüncü günü bizde bir ay öncesinden tatil ayarladık gidemedik haliyle. Bayram dolayısıyla davetlilerin çoğu da gelmemiş düğünlerine. Tutulan düğün salonu boş kalmış yemekler keza öyle artmış taşmış hesabı. Tatilden döndük komşuya gidiyorum evinin balkonunda komşusuyla konuşuyorken yakalandım kendisine. Komşuya yakınıyor;

işti gelmeyenleden biri de dedi kızgın! Açıklamaya çaılıştım lafı ağzıma tıktı vallahi..

Gelcen biyo ben sene düğün mübareeene dedim.

Gelme gali isdemen dedi.

Allah razı olsun olsun dedim. Biliyorum kızgınlıkla söylüyor daha sonra telafi ettim.

Vel hasıl yanından geçerken "neeedip basın Döndü teeze" dedim.

"Nere gidip durun?

Markete gidi barın gızım dedi..

Sen nedip goyon, nere gidip durusun baken? :)

Ben deee  :)) kitabıma okudum bitti de onu değiştirivecen gari, dedim.

Güldü yine bıyık altından..A gızım Gur-an okun Gur_an..

Onu da okuyup durun ya deezem ben..

"Okun gızım okun.." Daha fazlasına fırsat vermeden...

"Hade bakam sana goley gelsin" deyip ayrıldım koşar adım. Çınar' da zaten kitabımı aldığım kitap evi. Bir koşu değiştirdim geldim.

Gelirken bir yandan gülüyorum, kendi kendime de "Netcen de kitap okuyon, evinde ço'lana bak, evin işini işle, dantel ör, nakış işle, Guran oku Guran!!! Netcesin, kitap okuyup da alim mi olcesin..cık cık cık :)))

(Teyzenin de demek istediği tam olarak budur...)

İşte gari alışganlık olup barı okumadan durameyon ki bende.. :))) )

Hade bakam görüşürüz gari....

 
Toplam blog
: 42
: 1010
Kayıt tarihi
: 04.03.15
 
 

Kimi susar, kimi çok konuşur, kimileri de yazar... Yazan olmayı, sevincimi, öfkemi, kavgamı, üzün..