Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Her telden, dörtlükler

Her telden, dörtlükler
 

Her çekişte kafayı

Kendini şair sanırdı

Ortada şiir yoktu

Şair çoktan uçmuştu

* * *

Atlar koşar

Ben düşünürüm

Ellerim ceplerimde

Hep kaşınırım

* * *


Aylardan Ekim

Gecenin yüzü sabaha dönük

Köpek sesleri geliyor uzaklardan

Ve ben odamda, canına okuyorum gecenin

* * *

Attım

Attım

Attım

Ve içim dışıma çıktı

Delirdim

* * *

Işıklar söndü

Deniz bitti

Yitik bir sevdanın peşinde

Ömür gitti.

* * *

Değişmiş değişim

İz düşümlerinde para

Bir melonkoliğe çok gelir

Yüreğinde olur yara

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..