Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '16

 
Kategori
Felsefe
 

Her türlü teröre karşı barışın manifestosu

Ben bir solcuyum,

Enternasyonelim,

Herkesin kendi kaderini,

Tayin hakkına inanıyorum... 

Kardeşlik ikiye ayrılır;

Biri kan kardeşliği,

Diğeri karın kardeşliği... 

Türkmen olarak doğmuşum;

Bu benim karın kardeşliğim ise,

Kürtlerde kan kardeşimdir... 

Dünya insanları ise Ana ayrı da olsa,

Baba bir kardeşlerimdir... 

Bir gün sınırların kalkacağını biliyorum...

Tüm dünya tek bir kardeşliğe doğacak... 

Ama o güne kadar dedelerimizden

Miras bu topraklarda çocuklarımıza

Bütüncül ve güzel bir vatan bırakmak

Senin ve benim namus borcumuzdur

Ey Kürt kardeşim,

Ey Türk kardeşim...

Bin yıllardan gelen bir toplumsal

Sözleşmemiz varsa eğer bizlerin;

Bu sözleşmenin olmazsa olmaz,

İlk üç maddesini yeniden

Hatırlatmak isterim...

1. Asla bir canı incitmeyeceksin bu topraklarda...

2. Asla kardeş kanı dökmeyeceksin bu topraklarda...

3. Asla öldürmeyeceksin bu topraklarda...

Ben anlamam...

Bir bir eksiliyoruz...

Her gün ölüyoruz...

Eğer bu emperyalizmin bir oyunuysa,

Ee be Kürt kardeşlerim!

Ee be Türk kardeşlerim!

Ee be Dünya kardeşlerim...

Bir 5 milyon önümüzde ki yarın,

Terör ve şiddetin her türlüsüne,

Caniliğin, vahşetin,

Namussuzluğun, kalleşliğin,

Son bulması için,

Bu güzelim Anadolu topraklarında,

Barışın ve huzurun egemen olması için,

Yürüyelim, yürüyelim, yürüyelim...

Artık yeter!

Bir bir eksiliyoruz...

Her gün ölüyoruz...

Abba:19 Mart 2016.

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..