Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Her yaşta güzel kalmanın sırları

Bu gün hafta sonu ve eminim ki barlar ve eğlence yerleri dolup taşıyordur, hatta biraz önce dışarıdan geliyorum. Bİr yandan maçın coşkusu, bir yandan eğlenmek için çıkanlar derken sokaklar dolup taşıyordu. Ben Galatasaraylıyım fakat her zaman objektif olup iyi olan kazansın demeyi gurur sayıyorum. Tebrikler Fenerbahçe yine bizi her zaman ki gibi yendin. 

Bizde Galatasaray aşıkları olarak "Yenilmek te yiğidin şanındandır" diyerek kendimizi teselli edelim bari. Yalnız çok şaşırıyorum holiganlara yahu bu nedir böyle! insan sevdiği bir şeye zarar verir mi? Sevmek böylemi oluyor? Neyse herkesin bir sevme şekli varmış diyelim de konu kapansın. 

Biz seversek ölümüne severiz, Sevdiğimizi incitmeden, duyguyla severiz çünkü biz Galatasaraylıyız. 

"Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük... Bir başka bahar için sadece yaprak döktük"... 

Çalışan biri olarak şahsen ben hafta sonlarını dinlenerek evde keyif çata çata şöyle güzel bir şeyler yaparak, vücudumu ve kendimi şımartarak çıkarıyorum hafta sonunun keyfini. Önce bir güzel buhar banyosu, ardından bitkisel maskeler, sonra atıyorum ayaklarımı koltuğa, biraz dinlenip erkenden yatıyorum. İnanın bu dışarıda onca kalabalığın ve bir ton gürültünün patırtının içinde cirit atmaktan, hoplayıp zıplamaktan daha güzel geliyor. 

Hiç bir şey sizden daha değerli değildir. Hayat inanın çok kısa ve ne o gürültüyü çekmeye değer, nede onca insanın kahrını. Bir laf vardır "Ben dünyanın kahrını çekeceğime dünya benim kahrımı çeksin" aynen öyle. 

Bol bol spor yapın, beslenmenize dikkat edin, erken yatın, hatta kendinizi ödüllendirin. En çok istediğiniz şeyleri yapamayabilirsiz fakat imkanlar dahilinde olduğun ca mutlu edin kendiniz. 

Sanırım ben romantik olduğumdan bunu istiyorum; Şöyle evde mumları yakıp güzel bir müzik eşliğin de evde sevgilim le yemek yiyip dans etmeyi dışarıda eğlenmeye tercih ederim. 

Saçları seğrek olanlara bir reçete vereyim. Bu tamamen denenmiştir ve deneyenler çok faydasını gördüklerini söylüyor. 

Eczaneden; evigen ampul, bepanthen ampul, çam terebendi, zeytinyağı, badem yağı. 

Bütün bunları karıştırın ve haftada 2-3 kez masaj yaparak saçınıza uygulayın en az bir saat bekletin ve yıkayın. Ben bunların içine bir kaç çeşit kendi faydalı olduğunu düşündüğüm yağlardan da karıştırıyorum. (menekşe yağı, jojoba yağı, hint yağı, çörekotu yağı, susam yağı.) 

Bunları denemenizi isterim gerçekten saçları gürleştiriyor. Ben artık yatmalıyım saat bir hayli geç olmuş. Herkese iyi geceler. Yinede gezmek isteyenler gezebilir. Ben sadece nacizane fikrimi söylüyorum kaliteli yaşamak ve genç kalmak adına. 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..