Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Müzik
 

Her yerde kar var /Adamo

Her yerde kar var /Adamo
 

Bir şarkı düşünün..yıllar geçse de, dudaklarınızda hala nağmesi vardır. Ve size bir çok şeyi hatırlatır.

Bu şarkı da, benim için öyledir. ''Her yerde kar var..'' 1970 lerde Adamo söylerdi. Radyoda her çaldığında işi gücü bırakıp,onu dinlemeye koyulurdum. Evimizde teyp, pikap,vs yoktu ki ,canım istediğinde çalıp dinleyeyim..O zamanlar,henüz yirmili yaşlarda bile değildim.. Sevdiğim her şarkının çalışında hemen şarkı defterime koşar ,yazılmamışsa yazmak,yazılıysa ezberlemek için dikkat kesilirdim...Şimdi var mı böyle bir şey..? Ne ararsan elimizin altında... Belkide o yüzden artık şarkıları ezberleyemiyorum...

Her kar yağışında bu şarkıyı yaşarım sanki;kendimi karın altına atar ,kardan adam oluncaya dek yürürüm..İki gün önce de,tekrarladım bunu yine..Zonguldak pamuk gibi kar beyazlığına bürünürken.ben yine yollardaydım..Her adımımda sessizce bu şarkıyı söyledim. Bundan mutlu olabildiğime her adımda şükrettim..

Bir kar yağışını daha yaşamıştım.. Daha ne olsundu... Aradan üç gün geçti ,etrafımızda hala kar var ve ben hala o şarkıdayım..yazmalıydım.... yazdım...

Her yerde kar var
Kalbim senin bu gece
Heryerde kar var
Kalbim senin bu gece

Belki gelirsin sen
Bakarken pencereden
Gözler yalnız özler
Karda senden izler

Yürümek karda zordur
Gelirsen bak aşk budur
Dönsen köşeden şöyle
Şarkı söylerim böyle

Yağma kar dur artık
Bak buz oldu kalbim
Yağma sesimi duy
Belki gelir sevgilim

Gözyaşım dur düşme
Gelmeyecek düşünme
Kes ağlamayı artık
Bak oldu bana yazık

Karda zordur yürümek
Anladım gelmeyecek
Dünya oldu bana dar
Neden yağdın söyle kar

Şimdilerde bu şarkıyı Nilüfer ve Yaşar söylüyor..ama o tat var mı yok mu .....! dinleyenine bağlı.

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..