Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Her zaman bekleriz!

Annemle babamın mezarı birlikte!

Mezar başlığını yaptırmamıştım. Değişik bir şey olsun istiyordum. Pirinç plâka üzerine yazı yazdırayım, mermer üzerine yapıştırayım dedim!

Görüştüğüm bir tabelacı yaparız deyince bugün öğlede gittim!

Bilgisayarda düzenlemesini yaptılar. Beğendim!

Fiyatını öğrenmek ve ödemek için büroya çıktım! Büroda çok sevimli bir hanımefendi vardı. Oturdum.

“Çay içer misiniz beyefendi?” Diye sordu!

“ Tazeyse içerim!” Dedim!

“Taze değilse poşette olur mu?” Diye sordu!

“Naylon poşet olmasın! Karşıyım!” Dedim!

Biraz sonra çay geldi! Açıktı!

Getiren de onun kadar sevimli bir hanımefendi!

“Hanımefendi bu çok açık değil mi?” Diye sordum!

“Yeni açtık! Demini almadı demek!”

Gerçekten de tazeydi!

Biraz sonra boş bardağı almaya geldiğinde teşekkür ettim!

“Elinize sağlık hanımefendi! Açık ama güzeldi!”

“Afiyet olsun! Gene bekleriz efendim! “

“ Valla pek gelmek istemem doğrusu!” Deyince;

“Aa, niye canım! Her zaman bekleriz! “Dedi!

“Mezar taşı plâketi yaptırdım da! “Dedim!

“Ay öyle mi? Ben pano yaptırıyorsunuz zannettim!”Dedi!

Plaket de hazırlanmıştı!

Herkes beğendi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..