Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '16

 
Kategori
Sosyoloji
 

Her zaman ben mi hatırlatayım?

Her zaman ben mi hatırlatayım?
 

Her şeyi benim mi hatırlatmam gerekiyor?

Dün Kilis'e uçmadan önce katliamda hayatlarını kaybedenlerin fotografları ile birlikte olayın yaşandığı yerde anmak adına düzenlenmiş stant'ı ziyaret edip dua ettiniz.

Allah kabül etsin.

Tamam da Türk bayrağı ve çiçeklerle hazırlanmış olan stant'ta ölen 16 kişinin fotograflarını gördüğünüz halde "hayatlarını kaybeden diğer 28 kişinin fotografları neden stant'ta göremiyorum?" şeklinde ilgili birimleri uyarıp fırçanızı atmadınız canlı canlı!?

Öyle ya IŞİD tarafından hünharca gerçekleştirilen Havaalanı saldırısında 44 insan hayatını kaybetti.

*

Bugün söz konusu stant'ı görmek için Atatürk Havaalanına gittim.

Büyük boy Türk bayrağı altında hazırlanmış olan stat'ta ilk dikkatimi çeken cam çerçeve içinde 16 siyah-beyaz fotograflar oldu.

Görevli Polis memuruna sordum;

- Neden sadece 16 fotograf?

Polis memurunun cevabı şu oldu;

- Bu fotograftaki kişiler, saldırı sırasında hayatlarını kaybeden THY personelleridir.

Pat! anında tepkimi çekmiş olduklarını gösterdim Polis memuruna öfkelenmeden küçük harflerimle..

Vahşi katliamda 44 insan hayatını kaybettiği halde sadece 16 fotografla yetinmeyi uygun bulmadığımı ve beni ilgili birimlerle görüştürmesini istedim.

Görüştüm ve dikkate alıp diğer hayatlarını kaybedenlerin fotografları da stant'ta yer verecekleri sözünü verdiler.

*

Önceden hazırlamış olduğum ince bir zincir ile birlikte ilgililerin de anlayabilecekleri tarz ile başllayan kısa notumu yazarak stant'a bırakıp havaalanını terk ettim.

Şöyle not düştüm;

- Saldırıda hayatlarını kaybeden THY personellerinin mekanları cennet olsun. Ülkemizi ve dünyayı yasa boğan terör saldırısını şiddetle lanetliyorum ve kısa sürede emperyal ülkelerin hayata geçirmiş oldukları terör örgütlerini sıfırlayacağımıza inanıyorum. Türkiye büyük ve güçlü ülkedir.

- Bir üzüntümü ifade etmek istiyorum. Az önce ilgililere ilettim. Umarım düzeltirler. Saldırıda hayatlarını kaybeden diğer insanlarımızın da fotograflarını görmek istiyoruz stant'ta..

- Bu küçük zincir misali dünyadaki tüm insanların birbirleriyle kenetlenmeleri dileklerimle tüm ülke sınırlarının kaldırılmasını yüreğimizden istiyoruz.

*

Artık yeter.

IŞİD'ın inlerine girip bir an önce etkisz hale getirmelisiniz.

Bitirmelisiniz sıfırlamalısınız!

*

Sahi yahu! bu IŞİD denen örgüt Ortadoğuda şeriat kurallarına uymayanların kellelerini uçurduğunu biliyor okuyoruz gazetelerden..

IŞİD mi, mışıd mi, hurşid mi, ne olduğu bellisiz bir terör saldırısıyla karşı karşıya maalesef dünya.

Dünya dedim zira sadece ülkemize yönelik değil bütün dünyayı tehdit etmektedir.

Bütün terör örgütlerini örgütleyen Washington'un ta kendisidir!

*

Hiç düşündük mü, 1500 yıldır devam eden İslam inancında kendisini öldürecek kadar sapkın inanç görülmemişken neden son 3-4 yılda görülmeye başladı?

Asıl sorgulanması gereken konu budur.

*

Üçüncü dünya savaşının Suriye üzerinden başlayacağı ta çocukluğumda büyüklerimizden duyardık.

Soğuk savaş dönemleri tarih olduğuna göre, demek ki üçüncü dünya savaşı emperyal ülkelerin çıkarları doğrultusunda örgütlemiş oldukları terör örgütlerinin kendi veya yeniden şekillendirilmek istenen komşu ülkelere etnik kültür ve mezhepler üzerindeki terör katliyamlarıdır. Biz böyle anlıyoruz.

Haydi çocuklar uykuya..

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..