Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her zaman gülümseyebilirim...

Her zaman gülümseyebilirim...
 

Kaybetme korkum vardı.. Kaybettim…

Aldatılma düşüncemi atamamıştım içimden… Aldatıldım…

Yüzüne haykırmak istedim öfkemi… Yapamadım…

Sadece yazabildim… Ama bundan dolayı da suçlandım…

Dün Sevgili Pirmete’nin yazısını okuyunca dedim ben bunları söylemek istemiştim. Sessiz kalmak, onu hala kırmamayı istemek güzelde…İçin acıyor işte..

Keşke tepkimi susarak değil de Pirmete’nin anlattığı gibi yapsaydım. “ manyak ” , ” salak ” , “ sen manyakların kralısın ” gibi kendimi rahatlatacak, öfkemi dindirebilecek sözler sarf etseydim

Keşkelerin anlamsızlığı bu gibi durumlarda ortaya çıkıyor işte.

Düşündüklerime ses veremiyorum ama kalemim var benimde. Yazıyorum ama anlayabilene…

Dengeyi bozmuş, yönünü bulmakta biraz zorlanan bir psikoloji nasıl yazarsa öyle yazıyorum işte…

Bazen dedim bu “Hayat anlamsız ölmeli…”

Bazen de dedim “Sensizde yaşayabilirim”… Yaşamak nefes almak her şeye rağmen güzeldi çünkü..

Bazen oldu sessizce kaçmak istedim…

Ama kararlıyım şimdi… Şu tek kullanımlık hayatımızda üzülmeye değer mi????

Kesinlikle hayırrrr….

Ne yapmalı… İçinde bulunduğun durumu kabullenmeli..

Kabullendim bende…

Şimdi ne mi yapıyorum… Kocaman gülücükler var yüzümde… Neşeli şarkılar dinler oldum artık… Hüznü kaldırıp attım dolabımın en arka köşesine… Daha bir güzel daha bir pozitif hissediyorum kendimi…

Aklıma düştü bak şimdi.. Giderken de söylemişti oysa “ Arkadaş olarak kalalım” diye… Bende ona arkadaşça mutluluklar diliyorum…

Yarın ne olacak bilemeyiz değil mi?? Şimdiden temennilerimizi bildirelim.

Hadi bakalım hayat daha neler göstereceksin bize….

Bak ben öğrendim kabullenmeyi…

Ve her zaman GÜLÜMSEYEBİLİRİM

Ve her zaman da seni GÜLDÜREBİLİRİM

Not: Sevgili Pirmete umarım yazından alıntılar yapmama kızmansın… Sevgiler…

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=18778

Resim Kaynağı : www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..