Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Her zaman

Beni böyle hüzünlere boğdun da.

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

Çırpınırken senin gönül ağında,

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

Bırakıp ta gitmen, işe yaramaz.

Her zaman aklım, sende sevdiğim.

Yüreğim başka bir, aşkı aramaz.

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

Rağbet etmem asla, servete mala.

Değişmem aşkını paraya pula.

Çok cefalar ettin, bu garip kula.

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

İnan ki kimseye, minnet etmedim.

Sılada bırakıp, seni gitmedim.

Pişmiş aşa soğuk suyu katmadım.

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

Kâbus dolu gecelere attındı.

Mutluluğa ihaneti kattındı.

Ben unuttum diye, mesaj attındı.

Başın göğe erişti mi sevdiğim.

Birdal Can TÜFEKÇİ

.

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..