Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '22

 
Kategori
Söyleşi
 

Hera Aslan'la çok özel

Bir dönem Türkiye Güzeli seçilip, ardından spor spikerliğiyle kameralarla tanışan Hera Aslan, Küçük yaşlardan beri sanatın ve müziğin içinde.. Ozan Doğulu'yla hem iş hem de aşk yaşamında ayrılmaz bir ikili oldular. Şu sıralar; Kenan Doğulu’nun kült şarkılarından ‘Ara Beni Lütfen’i cover'layarak iddiasını ortaya koyuyor.
 
 
 
  • Üçüncü single çalışmanız 'Ara Beni Lütfen' bir Kenan Doğulu şarkısı. Bir erkek vokalden sonra bir kadın vokalin yorumlamasında geri dönüşleriniz nasıl oldu?
 
- Beni çok tatmin eden tepkiler alıyorum. Sesimi gösterebildiğim bir şarkı oldu. Kenan Doğulu’nun kült eserlerinden biridir aslında. Benim okumam da kolay kabul edildi. En önemli şey bir kıyas içerisine sokulmadı. Yeni sound ve farklı yorumla bambaşka bir hale geldi.
 
 
 
  • Önce Miss Turkey ikinci güzeli seçiliyor, sonra spor spikerliği, şimdi de müzik yapıyorsunuz, bir geçiş dönemi yaşamışsınız. Bu zorlu yolda önünüzü kesen oldu mu?
 
- Her yaptığım işte fırsatların hepsi beni buldu. Çok zorluk çektim diyemem. Sporun içinde bir kız olarak spikerliği de çok keyifle yapmıştım. Müzikal hayatımdaki yolculuğuma da güzel yerden başladığım ve bununla ilgili donanıma sahip olduğum için isteyen olduysa da kesememiş ki farkında bile değilim. Bu yol da karşıma çıkan zorlukları elimin tersiyle itip geçebilecek kadar da güçlüyüm.
 
 
 
  • Biraz kendinizi anlatır mısınız? İç dünyasında Hera nasıl biri?
 
- Gözlerimi açtığımda güne gülerek pozitif başlarım ve bu enerjim yanımda olan herkese bulaşır. Kendi kahvaltımı yapmadan önce mahallemdeki sokak hayvanlarını beslemeye çıkarım. Sonrasında rahatlarım ve günüm her zaman böyle başlar. İç dünyamda hala büyümeyen bir kız çocuğu var, sabahları çizgi film izlerim mesela.
 
Duygusal, yalnızlığı seven, yalnızlığında üreten, evde kendi başına dans eden ve kendi kendine de çok eğlenen bir Hera var. Bunu yalnızca beni çok yakın tanıyanlar bilir. Fazlasına da kendimi göstermiyorum zaten. Çok dost canlısı ve girişken değilimdir. Benim için her zaman bir mesafe olmalı.
 
 
  • Uzun süredir Ozan Doğulu ile özel bir bağınız var. Aşık olunca Hera'da nasıl bir değişim yaşandı?
 
- Tanımınız beni çok mutlu etti. Evet özel bağ nadir bulunan, bulduğunda onca yıl aslında ne aradığını hissettiren türden. Biz birbirimize ait gibiyiz. Hala aşk dolu ve tutkulu. Ozan ile bu defteri kapadım ben hayatımın sonuna kadar onu yanımda istiyorum.
 
 
  • Aşkta kuralcı mısınız?
 
- Kuralcı değilimdir. Biraz kıskancımdır o kadar (gülüyor).
 
 
  • 'Türkiye'de güzel olmak dezavantaj' dediniz. Epey bir tartışma konusu oldu, bu algıyı kırabilir miyiz sizce?
 
- İnsanlardaki zihniyet böyle olduğu sürece hiç bir algı kırılamaz. Ne zaman özgüven artar, mutsuzluklar azalır, kötü ruhlar temizlenir ardından belki kırılabilir. O da çok zor. 
 
 
 
  • Son dönemlerde kadın şarkıcıların sahne kostümleri ön plana geçti ve bambaşka bir boyuta ulaştı. Siz de sahne yapıyorsunuz, siz ne düşünüyorsunuz?
 
- Benim için yakıştığını ve avam durmadığı sürece dekolte giyilebilir. Nasıl rahat hissediyorsa insanlar sahnede de öyle olmalı. Açıklık veya kapalılık bunlar artık çok bağnaz düşünceler. İnsanlar biraz vizyonunu geliştirmeli, görüşünü değiştirmeli diyorum sadece. Laf edenler bikini de giymesin sahillerde, hatta salına salına da gezmesin.
 
 
  • Sizde besteler yapıyorsunuz. Müzik adına hedefleriniz neler?
 
- Bestelerimle benim için en güzel yol nereyse oraya ulaşmak istiyorum. Kendimi yüzde yüz yansıttığım zaman bu gerçekleşecek biliyorum. Görünenden daha fazlası var içimde bunu en kısa sürede göstermeyi umuyorum.
 
 
 
  • Şu sıralar kimleri dinliyorsunuz, playlistinizde olmazsa olmazlarınız var mı?
 
- Türkçe müzik neredeyse dinlemiyorum. Adele, Bruno Mars, Beyonce, The Weeknd ve Justin Timberlake en çok dinlediklerim. Michael Jackson ise olmazsa olmazımdır her zaman.
 
 
 
  • Bundan sonra bizleri neler bekliyor?
 
- Çok geçmeden kendi bestelerimden birini çıkaracağım. Mart sonuna kadar çıkmış olur diye düşünüyorum. Uzun aralar vermeden sıklıkla şarkı çıkarabilmek şimdilik tek hedefim.
 
 
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..