Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Hergün sevgi(li) günü olsun

Hergün sevgi(li) günü olsun
 

Sevgi, sevgili… Baş tacım benim… Onu bir güne sığdırmaya gönlüm razı olmuyor.

Bir günlük sevgililer günü, bana bir günlük sevgiyi çağrıştırıyor. Bu günün tek günle sınırlı olması, sanki sevginin de bir güne sığdırılması gerektiği, tek günlük sevgililerin olması gerektiği düşüncesini türetiyor.

Ben sevgimi tek günle sınırlamak istemiyorum…

Sevgili, sevilen insan, canlı ya da varlık olabilir.

Sevdiğini her gün sevmek, O’na tek gün ayırmamak…

Özel günler sevgiyi arttırır mı; azaltır mı!? Sanki azaltıyor gibi geliyor bana. Sanki, sadece o gün hatırlamalıymışım… Bu, “yaşlıların sadece yaşlılar gününde ziyaret edilmesi” olayında olduğu gibi…

Sevgililer günü… Sevgimizi yeniden değerlendirmemiz gereken gün… Sevgimizi arttırmamız gereken gün…

Sevgililer günü, sevginin sevgi ile yoğrulması gerektiği bir gün.

O’na sevginizi artıyorsa, bugün sevgi günüdür.

Ben sevgimi bir gün ile sınırlamak istemiyorum…

Sevginizin hiç bilmemesi dileğiyle…

 
Toplam blog
: 23
: 1432
Kayıt tarihi
: 08.12.06
 
 

1976 yılında Elazığ'ın Baskil ilçesinin Beşbölük Köyünde doğdu. İlköğretimi Baskil Yatılı İlköğre..