Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Hergünkü gibi

Hergünkü gibi
 

fotoğraflarımdan


Hergünkü gibi

koluma takıp yalnızlığımı

dolaştım yine kentin uzun caddelerini ve sokaklarını

beynim ivme makinesi

radyasyondan arıtmaya çalışarak dökülmeye yüz tutmuş kirpiklerimi

yersizlere, yurtsuzlara, yolculara selam verdim

gülümsedim ayyaşlara köprü altlarındaki

umarsız bir serinlikte uzanıyordu kent

kubbesinde kapitalist bir sefalet

istasyonların telaşında

ıssız uzaklara vuruldu kalbim

oysa yerimi yurdumu aramaktaydım

memleketimi, limanımı, gerçek aşkımı, huzurumu

ırzıma girip, iliklerimi kemirende kayıp geleceğin korkusu

elimden tutan yalnızca ışıl ışıl bir sarhoşluktu

hain kent, hala serihti

kime ne zarar vermiştim ki

doğallık, insanlık ve aşk arayışımla

güneş ve mutluluk özleminde?

süpürmek zorunda bırakılmıştım sokakların tozunu, memleketsizliğimle

gelinciklerin ince yaprakları

ve ağaçların kadife yosunları gülümsüyordu neyse ki yüzüme

varoşlarda

bitirilmemiş hikayelerin hikmetiyle

kederimin derecesiyle ilgilenen yoktu

herkes o ya da bu şekilde acı çekmeye mahkumdu

köhnemiş kayıklarda ya da modern gemilerde

atlantis özleminde

sahneye çıkıp

“müzik” denilen enstrümental bir gürültüyle haykırmak istemiyordum bunları dünyaya

sessizliğin müziği en güzeliydi bence

göktengri bizi terkedende

anladım ki, başka bir tanrı gerekiyordu bize

“aşk” ve “bereket” tanrısı!

içimde memleketsizlik ve tanrısızlık acısı

bilgi teknolojisi, işletme sistemi, kova çağı

oturdum yine tuşların önüne...

Handan Koçak 

 
Toplam blog
: 26
: 723
Kayıt tarihi
: 15.06.10
 
 

Antalya doğumluyum. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezunuyum. ..