Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Herhalde

Herhalde
 

Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?

Ne saniyorsun...?

Dedi gözlerime bakıp. Sevincimden az daha ölecektim.

Radyoda bu şarkı çalarken hem de sesini yükselterek. Sesini yükseltmese yine duymayacağım. Yine böyle ayrılıp barıştığım günlerden bir gün… Yine böyle beraberiz… Bir kez ya duydum ya duymadım o iki kelimeyi… Belli belirsiz. Bu şarkılar da olmasa hiç anlayamayacağım sevildiğimi… Alpay Yeşil gözlerin en çok sevdiğim. Gerçi kalpte gizli olanı bir tek Allah bilir o ayrı, belki de hiç sevmemiştir kimbilir. Şarkılardan üstüme alınmış da olabilirim belki…

Gesi Bağları'nda dolanıyorum
Yitirdiğim Yarimi aman aranıyorum
Bir çift selamına güveniyorum

Gel otur yanıma,

Hallarımı söyleyim


Gesi Bağları'ndan gelsin geçilsin
Kurulsun Masalar Rakı Konyak içilsin
Herkes sevdiğini alsın çekilsin

Sonra ne olduysa oldu. Sevdiğimizi alamadan çekildik masadan…

Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Ben bir selvi boylu yardan ayrıldım oldu…

“Unutama Beni hemi!” demişti  Esmeray ın o parçasını gönderip. Durur muyum? Banu’dan hemen yapıştırdım parçayı…

Unutulmaz deme bana unutulur unutulur
Kapanır en derin yara acısı da unutulur
Bir rüyadır gelir geçer
Her aşk bir gün hayal olur
Unutulmaz denen günler
Unutulur unutulur

Ne kadar sevmiştim seni
Ölürdüm öl dediğin yerde
Gözlerimden pınar gibi
Akıp giden yaşlar nerde?

Şu an bilemiyorum ama unutulur herhalde…

 

Melike Çelik

 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..