Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Herhangi bir

Herhangi bir akşam daha 
Dibine kadar tütün 
Dibine kadar çay
Yalınayak çalılıklar içinde koşar gibi bir hayat
Her yanım ukde kanıyor
Her yanımdan ter ter dökülüyor bilinçaltlarım
Bir dağ yuvarlanıyor kalbimden
Bir gök inkar ediyor yağmurları
Şimdi katran karası bir gece gözlü güzele methiyeler
Gözleri ceylan tedirginliğinde bir çocuğa baş okşaması geçmez içimden 
Akşam herhangi bir
Her kim geldiyse gitsin
Hangi şehirden 
Hangi dünyadan
Hangi iklimden geldiyse
Dibine kadar korku
Dibine kadar çocuk akşam
Kendimi yollardan beri çekeli
Yollar yetim kaldı sanıyordum
Akşam
Gece
Çay
Tütün 
Hiç yetim kalmaz
Bilirim 
Yutkunmak ukdeleri
Sorup suale çevirmek isterdim 
Ellerime bakmayın
Ceplerimde umut kırıntısı arıyor ellerim
Söz ola bitire aşkı
Söz ola çay var diye
Diye diye kendi kendime yar 
Herkese ağyar oldum.
M'S
 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..