Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Herifim huuu sağa diyem duyimisen?

Herifim huuu sağa diyem duyimisen?
 

Ey benim fidan boylu
Boncuk gözlü
Yüreğimin ataşının sahıbısı olanım.
Bre heç aklı olmıyan herif
Sağa diyem duyumisen ?
Gerçi bizim oralarda sağa deli diyeler ama ben heç oralı olmıyam
Çünkü çok inceden hesap yapmışam
Kafa yormışam
İnce eleyip sıh dokumışam
Öyle bu mehtubu yazıyam sağa
Cümbüş edisen kalbinen değil mi
Sankim bağa öyle gelii
Atalarımız vardı ya hani
Geçmiş zaman içinde
Onlar öyle böyük
Öyle kocaman laf etmişlerki
Hala daha laf yerini muhafaza ediyi
Atırladığım kadarıyla şöyle bişeydi
Hanıya TV. Programında Mehmet Ali Erbil
Şov yapıyken ikide birde derdi ya hanı?
dal sarkar
dal kalkar
dal kalkar
dal sarkar
dal mı sarkar
dal mı kalkar
Gibi
Döngel beri laflar eder di
Adığada tekerlekleme gibi bişi deyidiler
Öyle bişi di işte atalarımızın dediğide
Deli deliyi arar
Deli delinin aşkıylan yanar
Deli deliyi deli ettikten kelli
Deli deli olmuş
Neye yarar?
Heee
Aha böyle tekerlekmeydi
Şimcik
Az bağa bak hele
Aklı kıt tepesi hunili herif
Bu lafları sana paralıyamki anlıyasan baboo
Belkim yola gelirsin
Ya da
Sen gelemez isen
Yol sağa gelir
Açasın orta kulağını
İç kulağını
Beni eyi duyımisen
Yoğsam ben senin kulaklarını açmasını en eyi biliyem
Gel eyyy
Selvinin boyu halt etmiş adam
Sağa sesleniyem
Anasının babasının sevgili çocuği
Biz seninle ikimizilen
Eyle sevek
Eyle sevehki
Siyah sevda derler
Bir aşk masalı varmış
Aynen ona tutulah
Kunta kinteden olma kardaşlarımıza benziyah
Ne demişler
İsteyenin yüzü çeşmi siyahım
Vermeyen zenci ahım
İşte eyle
Kapkara olahh
Kara aşk neyse aynen ondan yaşıyah
Çiçeği
Böceği
Köpeği
Gördiğimde sen diye sevim
Mecnun abeyimin uyuz itleri Leyla diye sevmesi gibim
Sen de hayvanı insanı men diye sevki
Aşkımız karşılıklı seven aşk neysenem onu yaşıyah
Aşkım ciğerim menim
Mutluluk neyse ondan olah
Gel hele daa
El ele tutuşah
El ele pozisyonunda kendimizi çekim alanına doğru itehliyeh
Elentirink voltajı aldım diyeler ya hanı
Ceryanına verenk ki bizi
Sevgimizin aşkımızın yoğunluğunla zangır zangır
7.8 şiddetindeki zelzele gibim titriyah
Ama
ALLAH tarafından can vermiyah
Mucize yaşıyah
Çünkülüm
Öldürmeyen ALLAH asla öldürmez lafını hatırlıyah
Aşkım menim
Bunlardan birtaneciğide sankim internet aşkımı diyeler neymiş neysene işte
Sanal aşk deyiler ondan yaşıyah
Bizde modaya uyah
Heyyy
Kulağı kirişte herif
Beni eyi duyumisen
Ben şimcik yollara taş bulmaya gidiyem
Neden
Ve
Nereye dersen
Seninle aşkı yaşarkene
Aşka taş çıkartacam
İnşallahım aşkım menim
Seni özlemlerin en kocamanıyla özlüyorum
Kalbim parça pinçik olmuş vaziyet halindedir
Gelmeyacağsan
Aramayacağsan
Heç kıpraşma
Olduğun yer kabrimdir bilesen
Ben kendim gelir ceset olmasını da bilirim
Bir tekmik iter göğsüme doğri
Gömersin gara toprağa
Gara sevdam
Gara bahtım
Gara kadınım
Diyeee
Türki çığırır durursin
Dağdaki çobanlara eşlikle karışırsın
İnşallah şansın yaver giderse cumhurun neyin başkanı olursun
Ama mutlaka çobanlığa Isparta ili sınırları dahilinde yapmah kaydıy ve kuyduyla
Helvacı geçiyooo aneyyyyyy
Şinanay yavrum şinanay dan
Bir o yandan
Bir bu yandan
Aklım gelip gidiyor
Düz ovadan yayladan
Şimcik ben hasretilen bütün köye selam iderim
En özellikle Ökkeş emmiye
Zarife bacıya
O delibozuk aneye
Ciğara ağzından düşmiyen bubağa
Aklı arkasından gelen bütün kardaşlarına selam sabah ediyem
Hee
Gelesin çarçabuh
Seni çeşme başında
Su testisi su yolunda behliyem
Takadım kalmamıştır
Aha da sağa doğru laf yazıttırıyom
Son seslenmemdir nefesim haraptır
Bundan kelli alıp başımı dağa kaçıyom
Arayasankim bulasan
Heyy herif
Duymuşmısen
Melayikeler kalbine hassasiyetle öpücüh kondırsınlar
Kim yazmış diyasann
Men yazmışem
Heee eee

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..