Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Herkes, Herkesi Kapsamıyor

Bu adaletsiz dünyada “herkes” diye bir kelime var.

Adaletsiz ne demek ayrımcılık demek; ayrımcılık olunca “herkes” olur mu?

Özellikle hak dağıtırken lütfen kullanmayın bu kelimeyi. Ha müeyyideye uyuyor “Herkes bunu yapmak mecburiyetinde” Çünkü yaptırıyorsunuz zaten.

“Herkes adalet karşısında eşittir”

Eşit mi, o halde niye herkes diyorsunuz, bazıları deyin!

Biz evrenin mağdurları  “herkes” kelimesine karşıyız, bu sözle kandırılıyoruz çünkü.

Orada 3-5 kişi var, “Hepiniz gelin ya da herkes gelsin”

Yine seçilmiş hak dağıtılacak birkaç kimse.

Bunlar olur ama kim varsa içine alacak şekilde “herkes” diye bir genelleme olmaz.

“Herkesi seviyorum” Ful sahtekârlık; insanlara faydası olsun diye binlerce yazı yazan ben bile herkesi sevmiyorum çünkü yalancı değilim!

Herkesi koruyoruz. Herkese yardım ediyoruz. Herkes bir, birbirinin kardeşi. Herkes hakkını alacak…

Offfff off! Bu kelimeyi lügatten çıkarın lütfen! Bazıları deyin, kimse onu söyleyin!

Yani yalanın daniskası. Bir şeyin ilgili(hak eden) herkese yapıldığına rastlamadım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..