Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Kozmetik
 

Herkes ağır makyaj yapmamalı.

Herkes ağır makyaj yapmamalı.
 

Model: K.Özalp


Merhabalar,

Biz makyajımızın her seferinde tam olmasını isteriz fakat göz önünde bulundurmadığımız bir durum var. Cildiniz bozuk değilse yaşınız daha genç ise makyajda her malzemeyi kullanmakta ısrar etmeyin.

Günlük makyajda zoraki olmadığı sürece fondöten kullanıp cildinizi havasız bırakmanıza gerek yok. Gözlerinize hafif bir makyaj ve tatlı bir ruj ile daha çok dikkat çekeceğinizi ve güzelliğinizi daha çok ortaya çıkarabileceğinizi unutmayın. 

Bu modelimin gözleri renkli ve cildi sorunsuz olduğu için hiç fondöten kullanmadım. Arada bir fark görebileceğinizi zannetmiyorum. Göze ince bir eyeliner ile makyajı tamamladım. 

Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 22
: 807
Kayıt tarihi
: 10.10.12
 
 

Ben kim miyim? Ben, sokakta başı boş yürüyen adamım, karnında bebek pencerede kocasını bekleyen a..