Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '15

 
Kategori
Güncel
 

Herkes batıya gidiyor, dünyanın dengesi bozulacak

Herkes batıya gidiyor, dünyanın dengesi bozulacak
 

Avrupa’da Amerika’da nolur umurumda değil, benim derdim altımızdaki toprak oynayacak. Devasa kavimler göçü gibi Asya Afrika dağlarından dünya batıya akıyor.

Dolmuşta bile yolcular öne dolarsa arka dikiliyor. Yuvarlak bir topun üzerindeyiz, yapmayın etmeyin dengemizi bozacaksınız ulan! Sonra hepcağızımız cumburlop… Nere düşeriz onu da hesaplayamadım!

Yav biraz da doğuya gidin b…mu var batıda! Moğolistan yaylalarında saka kuşu yalnızlıktan öldü. Dünya buna bir çare bulmalı. Bir insan 80 kilo. Çarp 7 milyarla. Koy üzerine diğer ağırlıkları da. Toprak lan bu, basınca çöküyor!

Üstelik gidişat endişe verici. Doğuda ölüm var batıda hayat. Yani insanlar haklı. Ben bile düşünüyorum. Lakin hemi uçak korkum var hem de param yok. Mülteci teknesi de malum, can tatlı, yapamam. Yarın Çinlisi, Hintlisi…3 milyar kelle, Allah göstermesin! Pentagon da durduramaz, Amerikalı amcam uzaya kaçar.

Bu iş durdurulmalı… Batıda insanların ilgisini çeken ne varsa doğuya götürelim. Batılılar yeni bir batı kursunlar. Yaparlar valla! Lakin doğulu üretmeyi bilmiyor, hazırcı. Bitince yeniden Paris. Doğu batının belası, talihsiz batı. Nüfus kimliklerimizi verelim, bizi üzerlerine kaydetsinler; biz kendimize bakamıyoruz.

Bir de batıyı beğenmezler mi, deli olacağım! E niye gidiyorsun o zaman. Yav bana öyle geliyor ki başta Müslüman ülkeler olmak üzere Afrika’sı, Asya’sı savaşlara gark olacak; herkes canını kurtarmak için batıya dolacak. Neden böyle? Çünkü doğu yaşamın değerini bilmiyor. Üç günlük dünya be! Şu Iraklının Suriyelinin çektiklerine bakın. 1 milyon kişi ölmüş Irakta. Halen de ölüyor. Tek nedeni var o da din. Batının tamamında köpekleri de saysan bu kadar canlı ölmemiştir.

Siz niye memleketinizi bırakıp gidiyorsunuz, sizi bu hale getirenleri kovun. Ben bile biliyorum sizi kimin bu hale getirdiğini. Hacıyı hocayı 10 yıllığına masraflarını karşılayarak bir yerlere yollayın. Onlar gittiği andan itibaren bu topraklarda tek damla kan akarsa yüzüme tükürün! Çenesinde sakalı olan Irak’ta Suriye’de İran’da söz sahibi.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..