Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '06

 
Kategori
Özel Günler
 

Herkes hep mutlu olamaz ki!

Herkes hep mutlu olamaz ki!
 

Bir baktım herkez gibi bende yeni yıl ve bayram mesajı yazmaya, yollamaya başlamışım. Sonra dikkatimi çekti. Birinin mutluluğu başkasının mutsuzluğu. O zaman herkez mutlu olamayacak. Ne yazmalı, ne demeliyiz ki...

Açayım peki, mesela herkez mutlaka Türkiye 'de iş bulmak için veya okula girmek için sınava girmiştir. Kazananlar mutlu peki ya kazanamayanlar ne hissetsin. O da mı herşeye rağmen mutlu olsun. Yoo olamaz. Birde aşklar isteriz herkez için. Ama kendi elimizdeki insan zamanla başkasını severse ve o ikisi mutlu olursa ne yapalım. Onlar mutlu oldu diye bizde mutluluklarına mutluluk mu katalım. Daha neler. Ben evimde ve yuvamda huzurluyken bana ait olanlara sahip olamayanlar bundan huzursuz oldu. O zaman herkeze huzurlu günler dilesekte gerçekleşmeyek, bu da belli.

Kısacası arkadaşlar herkez her zaman kendi için iyi olan herşeye sahip olamayabilir. Unutmayın. Mutlu olmak her istediğinin elinde olması değil, savaşıp kazandığın şeylerin bir ömür sana ait kalmasını sağlamakla elde ediliyor.

Sınavı kazanmak için çalışın, kazandığınız ve bitirdiğiniz okulun diplomasından ekmek yediğiniz sürece işiniz ve geleceğiniz garantide..... o zaman MUTLU OLMALISIN, sevdiğin insanla yıllarca hep taze ilişki yaşamanın yolunu ara ve bul, heycanını yitirme... her zaman AŞK YANINDA OLSUN, başkalarının yaşam tarzı sana örnek olsun, hep iyileri örnek al ve çaba iyiyi başardığında gururlan, artık HUZUR HEP SENİNLE...

Herşey için çaba ve çalışma gerekiyor demek ki, hey millet hepinize ENERJİNİZİN BOL, AZMİNİZİN SINIRSIZ, HAYAL GÜCÜNÜZÜN SONSUZ OLDUĞU BİR YIL GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM. HERKEZİ SEVİYORUM.

 
Toplam blog
: 14
: 987
Kayıt tarihi
: 07.11.06
 
 

Merhaba, ben İrem. 1975 Mersin doğumluyum. 2003 yılında hayatıma giren güzeller güzeli bir kızım var..