Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Herkes siyasetçi olmaz, olamaz 2

Herkes siyasetçi olmaz, olamaz 2
 

DÖN BABA DÖNELİM !!!!!


Siyasetçilik özel yetenek ister. Her adamın işi değildir. Her kes siyaseti beceremez. Zaten bu yüzdendir ki ülkemizde siyasetçi pek fazla çıkmaz. 

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; Şili’de maden göçüğünden 69 gün sonra işçilerin canlı olarak çıkartıldığı gün bizde olsaydı ne 69 günü, üç günde çıkartırız dedikten sonra benzer bir maden göçüğü altında kalan işçilerin bir kısmının cesetleri 4 gün sonra bazılarının ise hiçbir zaman çıkarılamayınca, bunu soran gazetecilere “ÇOK GÜZEL ÖLDÜLER CANIM” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: ZONGULDAK - TTK'YA AİT KARADON MADEN OCAĞI'NDA 17 MAYIS'TA MEYDANA GELEN GRİZU FACİASINDA 30 İŞÇİ YAŞAMINI YİTİRMİŞTİ. ÖLEN İŞÇİLERDEN 28'İNİN CESEDİNE PATLAMADAN 4 GÜN SONRA ULAŞILIRKEN, 2 MADENCİ İÇİN ÇALIŞMALAR HALEN SÜRÜYOR.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; Kuranı Türkçeye çevirdiler, ezanı Türkçe okuttular, böylece din elden gitti diyerek Atatürk dönemi ve sonrasını dinsizlikle suçlayarak dindar kesimin oylarını toplayarak iktidar olduktan sonra, Mardin’de milletin gözüne baka baka “HÜTBENİN KÜRTÇE OKUNMASINDA HİÇ BİR SAKINCA YOKTUR” diye fetva vermeyi göze alamazdım.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: ZATEN MEVLÜTLER ÇOKTANDIR KÜRTÇE OKUNUYORDU. CUMA NAMAZLARI AYRI CAMİİLERDE KÜRTÇE OLARAK KILINIYORDU. SONUNDA KÜRTÇE FETVA İÇİN DE ONAY ÇIKTI.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; Ben bu davanın savcısıyım dediğim halde yüzlerce profesör, gazeteci, milletvekili, general toplanıp yıllarca hapiste tutulduktan sonra bazıları ölmeye başlayınca durumun ciddi olduğunu anladıktan sonra “canım bu kadar da uzun tutukluluk olmaz. Umarım yargı bir an önce kararını verir.” diyemezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: ERGENEKON DAVALARI HALA SÜRÜYOR. HENÜZ SERBEST BIRAKILAN YOK.

Mesela ben bir ülkeyi yönetiyor olsaydım; Ben bu davanın savcısıyım dediğim halde yüzlerce profesör, gazeteci, milletvekili, general toplanıp yıllarca hapiste tutulduktan sonra bazıları ölmeye başlayınca durumun ciddi olduğunu anladıktan sonra ölmek üzereyken toplum baskısı sonucunda ameliyat olması şartıyla serbest bırakılan bir generali daha narkozun etkisinden çıkmadan hastanede ziyaret edip, elini tutarak gazetecilere poz veremezdim.

BİLMEYENLERE, BİLMEK İSTEMEYENLERE KISA BİR NOT: ERGENEKON DAVASINDA TUTULDUĞU HAPİSHANEDEN ACİL OLARAK AMELİYATA KALDIRILAN ORGENEREL ERGUN SAYGUN AĞIR BİR AMELİYAT GEÇİRDİ.

 
Toplam blog
: 40
: 645
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

PhD (Nükleer). Başka söze gerek yok bence... İçel'de yaşıyorum. ..