Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Herkes yapabilir, evinizde uygulamaya başlayabilirsiniz

Herkes yapabilir, evinizde uygulamaya başlayabilirsiniz
 

http://fizy.com/#s/2b7lwp

Yalnız olduğunu mu düşünüyorsun mesela, neden böyle düşünüyorsun?
Seni terk mi etti.
Seni terk mi ettiler.
Eğer ortada bir terk ediş varsa emin olabilirsin yalnız olmadığına.

Sebebi ne bu halinin? Üzüyorsun bak kendini.
Neden yapıyorsun ki bunu daha güzel eğlenebilmek varken neden kapatıyorsun kendini insanlara. Hiç denedin mi kendini tamamen açmayı? Bir kez olsun kendine dürüst olabildin mi?
Ben böyle istiyorum arkadaş, böyle olsun istiyorum diyebildin mi, dedikten sonrada birazcık cesur davranabildin mi?

Beni sevmelerine ihtiyacım yok ki en ufak güzel sözlerine kanayım. Ben sevebiliyorum ya; insanları, bu şehri (bile), müziği ya da öküzleri. Dahası mı var? Sevebiliyorum sonuçta. Bir şekilde bunu başarabiliyorum ve önemli olan da bu değil mi zaten.
Söylesene.
Ne ihtiyacım var beni sevdiklerini yapmacık bir şekilde söyleyenlere?

Ben gülerek uyanabildiysem bugün, sen de uyanabilirsin gülerek.
Zor şey değil be gülmek.
Cidden bak.
İstediği kadar kırıştırsın yüzünü. Ne olmuş yani gülmekten yüzün kırışmışsa?
Ne olmuş yani sen gülerken onlar senin için kötü düşünmüşse, seni itici bulduysa?
Sonuçta herkesin herkesle ilgili bir lafı olduğu bir dünyada yaşamıyor muyuz.

Sevebiliyorum.
Gülebiliyorum.
İnsanların iki güzel lafına inandıklarımdan vazgeçmiyorum.
Bir şey de kaybetmiyorum.
Ne yani siz yapamaz mısınız bunu?
Bence başlayabilirsiniz bir yerlerden....bugünden....
Ben de size eşlik edebiliyorum.

Evet.
Bence bunu yapabiliriz.
:) :)

 
Toplam blog
: 5
: 336
Kayıt tarihi
: 04.11.11
 
 

23 Ağustos 1993 doğumluyum. Yıldız Teknik Üniversitesi İktisat Bölümü'nde okumaktayım. Yazmayı se..