Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Felsefe
 

Herkes

Herkes
 

Bağlantı kopunca olmuyor mu, o kadar film, o kadar müzik sonuç vermiyor mu?

rende yazar hızlı hızlı konuşuyordu, tren kalabalıktı, dinliyordum, ona katılmadığım noktalar vardı, onun ilk durağını bekliyordum.

Trende o yazarlar seni rahat bırakmazlar mı?

Trende rahat olmak isteyen yok ki, kalabalık, daha kalabalık olsun trenler, insan, insan dolsun her yer ve artık nefes alamaz hale gelelim ve...

Kitap yerinde kalsın bu defa, dedin.

Kitap yerinde kalamadı, çünkü yazarı denizi görmek istiyordu, seni ve sende diğerlerini. Son durağa kadar katlanacaksın yazara.

Lütfen yine vapur deme, haberler ve lütfen bir daha otobüs deme, tekrar haberler.
Galata Kulesi'ni selamladın, Köprü'yü es geçip girdin şehre.Yine sende zaman karıştı; hangi yaşta, hangi senle, hangi İstanbul'dasın!?

Ordu'ya mı gitmeli, Ordu'daki seni bulup ortaya mı çıkartmalı?

Herkes hem burada, herkes hem orada, sen hem buradasın, hem oradasın; kış yaza döndü ama dönmedi yaz kışa, hep kaldı yazda!

O baba oğulu yazmadan olmaz, illa yazmalı!

İşten eve dönüyordu herkes, evine, yol uzundu, durağın birinden bindi onlar, yer yoktu, ayakta kaldılar, adam kırklı yaşlardaydı, oğul onbir oniki, sanki o zamanki ben gibi, sen, aynı; baktım uzun uzun, baktım baba oğula, beni gördüm, seni, daha ilk bakışta ama babam nerede, niye onu göremiyorum, son bakışta bile?!

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..