Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Herkese bedava kitap

Herkese bedava kitap
 

www.aliozdemir.net


Okuyan, düşünen, araştıran insanların artması için bir çalışma yapmaya karar verdim.

Tanıdığım insanlara, sosyal medya arkadaşlarıma ve Türkiye’deki 65 bin okula e-posta göndererek herkese 1 kitabımı hediye olarak vereceğimi bildirdim.

Bir hafta içinde yüzlerce insan kitap talebinde bulundu. Ulaşan herkese kitabın parasız olduğunu ancak kargo bedelinin alıcıya ait olduğunu ilettim. Bir çok insan hiç utanmadan “Nakliye bedelini de siz ödeyemez misiniz?” diye konuşunca ne diyeceğimi bilemedim…

Kitabın, okumanın, bilmenin hiçbir değerinin olmadığı bu topraklarda boş yere aylarca uğraşıp kitap yazdığımı düşünürüm bazen.

Anadolu’da 18 milyon aile var. “Evinde kitaplık olan 100 bin kişi bile çıkmaz” der bazı düşünürler.

Bu yapı ne zaman kırılır bilmem…

Ali Özdemir

Web: www.aliozdemir.net

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..