Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Herkese inanmıştım ben, inandıklarım ölene dek!

Herkese inanmıştım ben, inandıklarım ölene dek!
 

Herkese inanmıştım ben!

Sinsi düşünceleri, yediğim darbeler sonucunda anlayana dek.

Mutluluğun zirvesine ulaştığımda, yanımda sandıklarım beni ağlatana dek.

Çılgınca gülerken, büyük zevkle eğlenirken, karşıma geçip de neşemi, görünmez bombalarla yok edenleri görene dek.

İçimdeki yaşama sevincini görünmez kurşunlarla öldüren; bir zamanların meçhul failleri; şimdinin aleni katilleriyle göz göze gelene dek.

Herkese inanmıştım ben, inandıklarım ölene dek!..

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..