Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Herkese kızıyorum, kimse anlamıyor

Herkese kızıyorum, kimse anlamıyor
 

Ben hep bağırır çağırırım.

Herkese kızarım.

Karıma kızarım, oğluma kızarım, kızıma kızarım, babama kızarım, anama kızarım, iş yerimdekilere kızarım, altıma kızarım, üstüme kızarım.

Hayatım kızmakla geçer benim.

Haklı olana kızarım, haksız olana kızarım.

Doğruyu söyleyene de kızarım, doğruyu söylemeyene de.

Yalan atana da kızarım, yalan atmayana da.

Ne zaman ucu bana dokunsa kızarım.

Ne yaptıysam bu huyumdan kurtulamadım.

Nasıl kurtulurum bilmem?

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..