Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Herkese merhaba...

Herkese merhaba.

ilk yazım bebeğimle ilgili olsun istedim.

Çok güzel bir bebeğim var ve annelik anlatılamaz bir duygu. Anneler bilir ve anlar bu duygumu. Her kadının tatması gereken bir duygudur bana göre ve nasılsa (biraz klişe olacak ama) yemezsin yedirdirsin içmezsin içirirsin.

Hele o doğum sancısıyla doğumhaneye girersin ve son dakikalarda artık herşeyden vazgeçersin, taa ki bebeğini kucağına alana kadar. Onun o minicik ellerini, minicik bedenini kucağında hissettiğinde bütün her şey anlamını yitirmiştir artık.

Ben deli gibi aşık olarak evlendim eşime ama şuan kızımın sevgisi eşimin sevgisini kat kat geçti. Umarım her kadın da benim gibi annelik duygusunu yaşar diyerek ilk yazımı sonlandırmak istiyorum.

Tekrar herkese merhaba.

 
Toplam blog
: 2
: 720
Kayıt tarihi
: 15.09.08
 
 

01.10.1978 Çanakkale doğumluyum. 30 yaşındayım. Dünyalar tatlısı bir kızım var. Özel bir kolejde C..