Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Herkesi sevmek

Herkesi sevmek
 

seni seviyorum demek hesapsızca


Sevgi neymiş uçsuz bucaksız bir denizmiş, nereden geldiği belli olmayan, sonu da olmayan bazen durgun, bazen dalgalı, bazen fırtınalı, bazen dış güçlerin tesirinde gelgit ama sevgi sonsuz sonuçta...

Sevmeyi bilenin, sevilen tarafından değeri bilindiğinde.

Sevmek sonsuz.

İnsanların birçoğunun sevmeyi bilmediğini düşünüyorum. Düşünmüyorum pardon öyle. Aslında herkesin dilinde bir sevgidir gidiyor. Belki de bu konu en büyük eksiğimiz. Belki o yüzden dilimizden hiç düşürmüyoruz. Belki devamlı söylersek sevmeyi öğreneceğiz.

Halbuki sevmeyi bilmek için, sevmek için , yapmamız gereken sadece kendimize izin vermek.

Beynimizin bildiğini, kalbimize ve vücudumuza göstermek. Sevgi bu kadar basit ve derin. O yüzden görmüyoruz zaten sevdiklerimizi. Daha derinlere gidiyoruz, veya daha basite kaçıyoruz.

Halbuki sadece o kollarda yatmak, gözlerinin içine gülerek bakmak. Onu unutmamak.

Sistemin ilişkilerimize ve bu dünyada sosyal düzeni sağlamak için koyduğu kurallardan arındırarak bakmak sevdiğimize, insan ırkının devamında gerekli yerde ve durumda olup olmadığını bilerek bakmak. Bu ilişkilerden soyutlayarak bakmak. Sadece ben olarak ve sadece sen olduğun için sevmek.

Herkesi sadece insan olarak sevebilmek, bizim için özel olanı ayrıca biraz daha fazla sevebilmek.

Sevmek ama hükümdarlık kurmadan ve köle olmadan.

Hayatı seviyorum. Herşeyi seviyorum. Sevgi açlığındanmıdır bilmem ama. En ufak şey mutlu ediyor beni. Mutlu olmak bu kadar basitken benim için, bazen niye bu kadar yara alıyorum ve batıyormuş gibi hissediyorum kendimi,

Sevgilerimle AYRIK OTUM

 

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..